Holtkamper Spacer

Gestart door Magie, augustus 28, 2024, 10:22:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

Magie

Hi allemaal,

Wij, gezin met 2 kinderen van 5 en 7, zijn in het bezit van een tent maar willen een vouwwagen kopen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Holtkamper Spacer uit 2008 met een polyester doek. Ik vraag me af hoe lang zo'n doek meegaat, want de vouwwagen is natuurlijk niet jong meer. Ik vind 'm er op het oog prachtig uitzien (niet in het echt gezien) maar hij is nog prijzig (5750). Ik wil geen miskoop doen en er al snel een nieuw doek op moeten laten zetten...

Hoop dat iemand er meer vanaf weet.

Groetjes!

OhPeeCee

De informatie over polyester doek, is dat een spellingscontrole gemaakt woord? Zover ik weet zijn de tentdoeken van HK katoen, er is nog een mix geweest, hightec doek, maar 100% polyester lijkt mij niet correct

Even een snelle blik op marktplaats levert ongeveer 40 hits op. Kijk ook eens in de categorie Holtkamper, kijk bij folders uit deze periode 2008, en lees daar de specificaties

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Magie

Het gaat om een polyester acryl doek blijkbaar:

Het dak van het Membrane Airco Tentsystem is geheel
afritsbaar en kan daarom gemakkelijk worden schoonge-
maakt (Polyester-acryl) of worden vervangen door een
nieuw exemplaar (Holtkamper ECO katoen).

Dit stukje tekst vond ik in een holtkamper folder.

OhPeeCee

De folder is van 2005, de wagen uit 2008. HK past elk jaar nieuwe innovaties toe. Heb toch een vermoeden dat het een extra dak ter voorkoming van vervuiling het katoenen dak, dat was een optie. Ik weet niet of dit dak nog te krijgen is bij HK, mocht je besluiten om te kopen en het dak is slecht of versleten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Alex

Nee hoor er bestaan ook Flyers met polykatoen.
Zijn niet lang en veel van gemaakt.
De levensduur zit meestal wel goed.
Makkelijk schoon te maken en kan tegen een stootje.

Goed kijken of alles heel is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden