Afmeting klep waar kooktoestel in zit

Gestart door Chris Holtkamper, juni 22, 2025, 12:27:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chris Holtkamper

Is er iemand die deze afmeting zou willen opmeten?

Ik ben van plan om een inductieplaatje in te bouwen van de zomer, we hebben nu een grote 3,6kWh batterij gekocht. (hiervoor al met een 0,5kWh batterij met zonnepanelen op de zijluifels)
Alleen moet ik wel weten of het gaat passen, maar onze Kyte staat momenteel in de stalling...

OhPeeCee

Hemertje

Als je toch aan de gang gaat zou ik het hele ontwerp van de keuken aanpassen

De koelkast een kwartslag draaien dan heb je meer ruimte voor je kookplaat

Chris Holtkamper

Citaat van: OhPeeCee op juni 22, 2025, 12:33:09 PM52 cm vierkante plaat
Super bedankt voor de snelle reactie!

@Hemertje: Mijn bedoeling was juist om alleen de plaat van 52cm breed er uit te halen en er een nieuwe plaat met inductieplaatje er in terug te zetten. Dan kan ik de keuken ook weer terugbrengen in originele staat.

Chris Holtkamper

De kookplaat die ik op het oog had, heeft een sparingsmaat van 52,8cm nodig. (dat zou net moeten passen)
Hoe je dat verwerkt in een plank wordt wel lastig. Ik denk een systeem waarbij je via de onderkant een versteviging maakt onder de kookplaat door.

Hemertje

Citaat van: Chris Holtkamper op juni 22, 2025, 02:52:24 PMSuper bedankt voor de snelle reactie!

@Hemertje: Mijn bedoeling was juist om alleen de plaat van 52cm breed er uit te halen en er een nieuwe plaat met inductieplaatje er in terug te zetten. Dan kan ik de keuken ook weer terugbrengen in originele staat.

Snap ik maar je kunt ook gaan voor extra comfort voor jezelf en de volgende eigenaar