De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Wij komen eerst naar Obelink, koffie: altijd goed  :# Heb net even op de website van Obelink gekeken, is groot zeg.

screech

idd, de IKEA onder de kampeerwinkels. Ben er afgelopen weekend geweest. wat een drukte zeg. Niet leuk meer.
Wel een hoop spullen gehaald die we nog moesten hebben.

HarryV

Wij komen waarschijnlijk zondag wel even kijken zonder VW  :O, mag dat ???

mr4hughz

van mij mag het maar ik ben er niet meer  ... trouwens beter om zaterdag / vrijdag het te doen .. zondag heb je kans dat iedereen aan het inpakken is voor op weg naar huis

Richard

1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper.  /jamet?
2: Petra en Marcel       /Europa campersafari chef en gas pitten, en wat lekkers ik zie wel.
3: robh + de kinderen
4 :Nout & Rianne Klaver met onze zoon van 5 (Jurriën) & dochter van 8 (Valérie) jaar /Trigano Odyssee
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5) /Holtkamper Flyer Bedouin
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar ( en Jay een vriendje van Rory nemen we mee )  /Roadmaster
7: Victor+Suzette en de kleine. /La Boheme Maxi bbq iedereen wat ..
8: lucienne  ,Vinus, Kirsten 13 en Luca  12 . /Trigano odyssee

als iedereen iets meeneemt, hebben we van alles wat, gewoon rekening houden met je eigen wensen, dan wordt het vast wel leuk.
en wat extra's ..             

maika

6wij nemen denk ik onze scottelbraai ( schrijf het misschien verkeert) en een potje groent evoor de kleine.

als er meer mensen zijn die van baby voeding houden :P neem ik het graag mee als iets lekkers( misschien toetje:P)

maika

Citaat van: maika op mei 28, 2009, 01:49:18 PM
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar ( en Jay een vriendje van Rory nemen we mee )  /Roadmaster

daar kan je toch niet op bbq LOL :P geintje

leuk dat hij mee gaat , hoe meer mensen( kinderen) hoe meer plezier.

groetjes suzette

Alex

Citaat van: mr4hughz op mei 28, 2009, 12:38:48 AM
van mij mag het maar ik ben er niet meer  ... trouwens beter om zaterdag / vrijdag het te doen .. zondag heb je kans dat iedereen aan het inpakken is voor op weg naar huis
Je hebt gelijk dit is alleen leuk om gezichten te zien.
Want dan is iedereen al aan het inpakken denk ik.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: maika op mei 28, 2009, 01:49:18 PM
6wij nemen denk ik onze scottelbraai ( schrijf het misschien verkeert) en een potje groent evoor de kleine.

als er meer mensen zijn die van baby voeding houden :P neem ik het graag mee als iets lekkers( misschien toetje:P)

en dan wel van de BBQ  :H :H

HarryV

Citaat van: mr4hughz op mei 28, 2009, 12:38:48 AM

Vrijdag nog werken en Zaterdag zitten we de hele dag in Den Helder  ???

mr4hughz

tja .. je kent het spreekwoord ? you'r bad planning is not my problem ;)  :H :H

tja vrijdag avond kan ook .. maar ik weet niet waar je woont of dat 1.2.3 te doen is ..

anders moet je zondag zeer vroeg komen en dat is denk ik ook niet de bedoeling ..

Alex

Nou jongens hij staat te luchten. :P

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: mr4hughz op mei 30, 2009, 04:31:25 PM
die van ons staat ook te luchten :)
En is hij goed uit de stalling gekomen?
Die van ons wel geen muizen hebben de kans gehad.