De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

maika

Citaat van: nel op juni 01, 2009, 11:58:39 AM
Oh ja.......Petra is zaterdag jarig. FF allemaal een liedje zingen voor haar he >:(

dan zijn er 2 jarig hahahah, onze dochter wordt dan 1 , maar de meeste wisten dit al :P

Alex

Citaat van: mr4hughz op juni 02, 2009, 08:51:52 AM

wie zijn er nu eigenlijk al ? en wie komt er wanneer ?  wij komen donderdag aan en volgens mij is Richard (6) er al de rest vrijdags ? .. of mis ik wat ..
Wij vertrekken ongeveer om 13:00 (Bonny kon geen vrij krijgen nou ja dan kan Annemiek gewoon nog naar school)
Dan zal het ongeveer 3 uur rijden zijn (ik neem het ruim)
Dus hou de poort in de gaten. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

lucienne

Doe jij er 3 uur over Alex?? vanuit Emmen? wij rijden er vanuit Diemen ruim 2 uur over.

Alex

Ik neem het ruim. :P

Routebeschrijving naar Aalten
125 km ? ca. 1 uur 57 min.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Hmmm, ik heb nog niet gekeken, maar als lucienne er vanuit diemen ruim 2 uur over doet, dan moet ik daar dus dik 30minuten bij optellen :( (aangezien ik zga langs diemen kom op de heenweg ...)
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

muis

Wij doen er vanuit Zeist iets meer dan een uur over. Valt dus wel mee. Hoelaat zijn jullie bij Obelink want dan zorgen we dat we daar ook zijn, is dat 12.30 uur?

mr4hughz

ik neem een detour en rijd er wellicht 3 uuur (detour is 1 uur en 15 min) mijn vrouw rijdt er ongeveer 1,5 uur over ..

Muis de camping is 15 min vanaf obelink .. en er is echt wel een bak koffie :) al moet ik het vers zetten ..
het is wel handig gsm nummers of zoiets uit te wisselen .. (stuur je wel prive)

Klavertjes

Wij komen vrijdag in de loop van de middag aan!

Reken er ruim 2 uur voor (vanaf Alkmaar), hoop dat dat haalbaar is!

En wat betreft het BBQ plan voor zaterdag, helemaal OK wat ons betreft, was ik vergeten te melden in mijn vorige berichtje!

Tot vrijdag,  W:

Groeten Nout & Rianne
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

screech

Citaat van: klavertjes op juni 03, 2009, 10:37:16 AM
Reken er ruim 2 uur voor (vanaf Alkmaar), hoop dat dat haalbaar is!

Dat hoop ik zeker voor je. Wij zijn met hemelvaart vanuit Hoorn naar Neede geweest met de vouwwagen. (Dat is ongeveer dezelfde afstand) Er zijn werkzaamheden op de A1, met de bijbehorende drukte/file(s). Wij zijn er uiteindelijk 3 uur mee bezig geweest. Dus,.. wees gewaarschuwd neem drinken en koeken mee voor onderweg.

Er zal denk ik wel ies minder verkeer op de weg zijn, het is namelijk een gewoon weekend.
In ieder geval, allemaal veel plezier.

Richard

Hallo Luitjes,
Wij zijn net terug van Aalten :# :# :#
Was erg warm, gezellig en een zeer leuk veldje.
Vooral voor de kids, 2x een trampoline, zandbak met water kraan = zandmodder. Plus veel speelgoed erbij, schommel en wip en klimrek.
Dus vertier genoeg zou ik zo zeggen.

Maar ik heb ook nog enkele tips:

tip 1:
voor zaterdag morgen kun je Duitse broodjes bestellen ( van een echte Duitse Bakker uit Duitsland wel te ver staan.) en ook croissantjes en andere lekkere onbijtdingetjes...LETOP: wel voor vrijdag avond 18.00 uur bestellen, heb geregeld dat jullie per telefoon en of mail kunt bestellen.

Tip 2
Voor degene die niet naar Obelink willen kunnen gaan zwemmen in Bahia in Duitsland 11 km verder op kijk maar eens op www.bahia.de de prijzen zijn super en het zwembad is een topper.

Tip 3.
zorg voor douche muntjes en voor 20ct muntjes voor warm water (afwas)

Tip 4
Er zijn 3 houten picknicktafels aanwezig op het veld die we tegen elkaar kunnen zetten om te BBQ'en en ontbijten.
Deze geven plaats aan totaal 18 personen, plus eventueel de kopkanten 20 pers.

Tip 5
Er is een grote koelkast aanwezig die eventueel is tegebruiken voor het bbq vlees, bier en wijn....indien nodig  ff laten weten aan de beheerder.

See you  friday...

panevino

// Marcellino Pane e Vino \\

mr4hughz

hoezo terug van aalten ? wat mis ik ? ff pre-view of daar gekampeerd ?

thx voor de tips