De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

mr4hughz

Citaat van: screech op mei 12, 2009, 10:12:22 AM
Ja hoor!!! en nogwel een meisje ook  :O

Ergens onderaan in het topic vond ik het: 8: lucienne ,Vinus, Kirsten 13 en Luca  12 /Trigano odyssee

Dat zou dus een onvergetelijke vakantie/weekend kunnen worden dacht ik zo  ;)  :#  ::)
.....

lucienne

Die van mij waren ook aan het piepen hoor!!!!!!Maar een leuke knul van 14 is natuurlijk altijd welkom :J zal het aan ze doorgeven. Ik heb er in ieder geval zeker zin in en naar Obelink moeten we toch want er moet een tentje aangeschaft worden met GESCHEIDEN COMPARTIMENTEN,(kleine kindjes worden groot)

screech

ze kunnen vast de hyves adressen uitwisselen!!! dan kunnen de kids vast vooraf 'kennis' maken.
Of niet natuurlijk en laat je (ze) verrassen.  :)

mr4hughz

Ivo .. jij hebt geen kinderen ? .. of je bent koppelaar van beroep ? :P

screech

haha, ik heb wel kids. Maar die zijn nog te jong om te koppelen. 9mnd en 3,5 jr. beide meisjes. Dus, als je nog jongens in die range hebt... laat dan ook even weten wat papa en mama voor beroep hebben.  :H

mr4hughz

Citaat van: screech op mei 12, 2009, 12:34:45 PM
haha, ik heb wel kids. Maar die zijn nog te jong om te koppelen. 9mnd en 3,5 jr. beide meisjes. Dus, als je nog jongens in die range hebt... laat dan ook even weten wat papa en mama voor beroep hebben.  :H
hmm dus jij zit ook zometeen met een slaghout voor de tent  :J :J :J :J :J (net zoals ik)  :J :I

marianne-lely

oke dan ik ga het vanavond even in de groep gooien hier, want het is zeer onverwachts natuurlijk maar daar houden wij wel van.

jullie horen het snel

mr4hughz

Citaat van: marianne-lely op mei 12, 2009, 02:11:54 PM
oke dan ik ga het vanavond even in de groep gooien hier, want het is zeer onverwachts natuurlijk maar daar houden wij wel van.

jullie horen het snel
als jullie meegaan even bij de camping melden "vouwwagenclub"  dan kom je op het zelfde veld .. !

Risama

Citaat van: screech op mei 12, 2009, 12:34:45 PM

Wij hebben een jongen van 9 maanden in de aanbieding. Hij heeft wel al een aantal gegadigden in de rij staan, maar jouw dochter mag aansluiten! Manlief vindt een klapweekend echter een stapje te ver gaan, mij lijkt het juist wel leuk. Maar ik lijk te gaan winnen wat betreft de aanschaf van een vouwwagen (wilde hij eigenlijk ook niet, hij is fervent tentkampeerder), dus laat hem dan ook maar wat winnen. Ik denk dus niet dat wij er zijn zullen.

We hebben verder overigens nog 3 meisjes, dus dat stuk slaghout gaat hoe dan ook overal mee naartoe!

Richard

Citaat van: Risama op mei 12, 2009, 06:28:48 PM
Wij hebben een jongen van 9 maanden in de aanbieding. Hij heeft wel al een aantal gegadigden in de rij staan, maar jouw dochter mag aansluiten! Manlief vindt een klapweekend echter een stapje te ver gaan, mij lijkt het juist wel leuk. Maar ik lijk te gaan winnen wat betreft de aanschaf van een vouwwagen (wilde hij eigenlijk ook niet, hij is fervent tentkampeerder), dus laat hem dan ook maar wat winnen. Ik denk dus niet dat wij er zijn zullen.

We hebben verder overigens nog 3 meisjes, dus dat stuk slaghout gaat hoe dan ook overal mee naartoe!

3x strike - 1 out :H :H :H :H

lucienne

Wij hebben nog een dochter van 19 en dat van dat slaghout hebben wij al meegemaakt  :H dus wij zijn wel wat gewend hoor!!!!!Marianne-lely die van ons moeten gewoon mee en als het mooi weer is kunnen ze lekker in dat meer vlakbij spankeren of gewoon op onderzoek uitgaan.Gewoon meegaan hoor!!!!! bier W: KK

Alex

Hoef je niet ver terug te lezen voor de lijst. ;)

1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper.
2: Petra en Marcel
3: robh + de kinderen
4 :Fam. Klaver met onze kids van 5 (zoon) & 8 (dochter) jaar
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5)
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   plus onze 2 pitbulls...  wodan en lector
7: Victor+Suzette en de kleine.
8: lucienne en familie.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mr4hughz

Citaat van: Risama op mei 12, 2009, 06:28:48 PM

Je kan natuurlijk ook met de tent komen ... en gewoon eens kijken naar de andere vouwwagens gewoon vermelden dat je voor het vouwwagen weekend komt :) der komen der al 8 en volgens mij zijn het ook nog andere merken ook ..

En als je eens binnen wilt kijken dan denk ik dat dat ook geen probleem is, zie je ze in actie en kan je met de eigenaar praten
wij proberen er alleen 1tje aan te smeren .. welk merk en prijs maakt ons geen zier uit in tegenstelling tot een dealer :)

wees wel gewaarschuwd .. onze vouwwagen is wellicht de goeikoopste (500,-) en grootste aanhanger .. grootste tent zal het wel niet zijn ..
maar wij maken het ruim goed met onze dubbel uitgevoerde keukens/koelkasten en gasflessen :) 

screech

Deze lijst was ook al eens geplaatst. Hier staan weer iets meer leeftijden bij.

1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper.
2: Petra en Marcel       /Europa camper
4 :Fam. Klaver met onze kids van 5 (zoon) & 8 (dochter) jaar
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5)
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   plus onze 2 pitbulls...  wodan en lector
7: Victor+Suzette en de kleine.
8: lucienne ,Vinus, Kirsten 13 en Luca  12 /Trigano odyssee

Klavertjes

Hier de lijst tot nu toe, met merk en type vouwwagen erbij:

1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper / jamet?
2: Petra en Marcel / Europa camper
4 :Nout & Rianne Klaver met onze zoon van 5 (Jurriën) & dochter van 8 (Valérie) / Trigano Odyssee
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5) / Holtkamper Flyer Bedouin
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar / Roadmaster
7: Victor+Suzette en de kleine / Boheme Maxi
8: lucienne en familie /Trigano odyssee

Wat 'n gezellige drukte hier de laatste dagen, je kan zien dat juni nadert! Hierboven nog ff de laatste lijst waar onze namen zijn ingevuld (fam. Klaver klinkt zo afstandelijk, maar zo had ik het er in eerst instantie opgezet), maar hierbij staan ook de meeste typen vouwwagens ingevuld!

We hebben er zin in! Ff nog 'n vraagje: gaat het ook bij vreselijk pestweer helemaal door, of zijn er dan mensen die afhaken? Wij moeten van redelijk ver komen, en kunnen pas om 15u 's-middags weg als de kids uit school komen (verwacht ook nog wel de nodige file op dat uur), en op zondag 'nat' inklappen is dus niet echt 'n optie voor ons!

Ben benieuwd hoe jullie daar over denken!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)