1 oktober 2024 !!!

Gestart door Bonny, september 23, 2024, 02:57:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Mike

klapweekend voorjaar in drenthe hahaha
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

cahummel

@ Bonny: niks niet!! Nog 1 nachtje werken!!!  :H

Bonny

Werkte ,dan maar !
Er moet toch iemand de boel draaiend houden  WW

Kuijfjes

Citaat van: Bonny op september 23, 2024, 02:57:57 PM
:J
Ja, het is nu 1 oktober

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

2023 - 2024: Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)
2024 - heden: Combi-Camp Country, bj. 2013

FrankAndrea

Ik ben ook heeeeeeel nieuwsgierig wat er nu gaat gebeuren. :J

Bonny

Goedemorgen !!!
Jullie zijn er vroeg bij !

Bonny

En het aanmeldtopic voor het klapweekend 2025 staat online  :>

FriedelP

Bonny

FriedelP

Wel, dat weet ik nog niet. Het is altijd al een lastig weekend geweest waar veel te veel andere dingen in gepland zijn. Daardoor lukte het de voorbije jaren zo wie zo niet. Wat dit jaar bij kinderen en zo meer allemaal op het programma staat moet ik zeker nog een keer bekijken.

En vanuit België is het wel ver ook. Zeker als je niet droog kunt opbreken en dan thuis ook terug moet opslaan.

Maar ik kijk altijd jaloers naar jullie posts en hoop een keer mee te kunnen. Als de kinderen in een levensfase verder zijn en het daardoor wat rustiger wordt en we een snellere klapper hebben, gaan we zeker een keer mee. Of het nu gaat lukken weet ik nog niet maar is eerder de kans klein.

Bonny

Hopelijk krijg je een keer de kans om langs te komen .
We hadden vorig jaar ook Belgen in spier .
Belgenzonderstokken .

Hemertje

Citaat van: FriedelP op oktober 01, 2024, 08:27:46 AM
Wel, dat weet ik nog niet. Het is altijd al een lastig weekend geweest waar veel te veel andere dingen in gepland zijn. Daardoor lukte het de voorbije jaren zo wie zo niet. Wat dit jaar bij kinderen en zo meer allemaal op het programma staat moet ik zeker nog een keer bekijken.

En vanuit België is het wel ver ook. Zeker als je niet droog kunt opbreken en dan thuis ook terug moet opslaan.

Maar ik kijk altijd jaloers naar jullie posts en hoop een keer mee te kunnen. Als de kinderen in een levensfase verder zijn en het daardoor wat rustiger wordt en we een snellere klapper hebben, gaan we zeker een keer mee. Of het nu gaat lukken weet ik nog niet maar is eerder de kans klein.

je kunt er nu al met je jaarplanning rekening mee houden
je kunt niet zeggen dat je het niet vroeg genoeg wist  :#

FriedelP

Dat is waar. Maar de scholen van de kinderen organiseren ook altijd van alles in die periode. Een van de scholen bestaat dan 75 jaar en gaat één van die weekends een feestweekend organiseren. Dochters zijn nog actief in verenigingen waarvan de jongste straattheater doet en moeten dan optredens doen en vuurshows.

Daarnaast ben ik zelf ook nog actief in een aantal verenigingen en voorzitter van enkelen. Moet ik vaak lezingen gaan geven... Met een van die verenigingen plannen we tegen die tijd werkgever te gaan worden. Wordt ook erg spannend.

Kortom dat zijn zaken die mijn agenda bepalen en waar ik niet altijd vat op heb. Het is vaak dat mijn agenda maanden vol zit, en dan voor de kinderen nog van alles bij komt waar we dan nog wat oplossingen voor moeten zoeken.

Waarom denk je anders dat ik zo'n nood heb aan 3 weken kamperen op een plaats waar niet teveel internet bereik is en je weg kan van de bewoonde wereld de bergen in  :J . En na zo een hectisch jaar is een beetje terug naar de basics waar je moet samenwerken om dingen gedaan te krijgen ook erg lauterend.

Hemertje

gelukkig ga ik zelf over men eigen agenda  :P