De Vouwwagenclub Travel Bug

Gestart door Alex, juli 23, 2013, 08:26:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Appeltje

Back to topic  :#
http://www.geocaching.com/track/details.aspx?tracker=TB5KWYN 
Hij is nog in handen van ellynolegs, die na 22 april niet meer aan het geocachen is geweest...  :N
"Home is where the Holtkamper is"

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mar-ine

Yella

www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Appeltje

Alex, heb je ellynolegs al eens een berichtje gestuurd om te vragen of ie de TB niet ergens wil droppen?
"Home is where the Holtkamper is"

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Hij heeft op een mooie plek gelegen.
En lijkt op weg naar Nederland. :P

muis

Hij ligt in West Vlaanderen, weer een stuk dichtbij  :J :J

nikkel1964

:off

Wat zijn de teamnamen van de mensen hier? Gisteren (eergisteren inmiddels...) in het kader van de Roadtrip 2015 een event bezocht in Oostwold (Groningen) en daar bleek een vroegere collega van mij ook een fanatiek cacher te zijn. Misschien ontmoeten mensen van dit forum elkaar ook vaker dan gedacht?

Ik cache onder de naam 'Nikkelen Nelis"

(Of was hier al ergens een topic voor?)

muis

Volgens mij nog niet maar ik zou zeggen, open in het café daar een topic voor :J

Alex

ik gebruik hoe toepasselijk vouwwagenclub als naam. :P
Maar vergeet nog wel eens te loggen. ;)

Alex

Wie haalt hem even op. :P

Noord-Brabant, Netherlands - 41.52 miles 

mar-ine

Jumanji
.
Daar haal je hem niet zomaar even uit. Daar ben je even mee bezig. Wel super leuke mooie cache.

Alex

Hmmmmmmm hij komt alweer in de buurt. :P