Recente berichten

#1
Vragen algemeen. / Re: Zoektocht vouwwagen
Laatste bericht door Hoog - Vandaag om 10:15:57 PM
Ik heb een update in onze zoektocht. We hebben een leuke trigano odyssee gevonden in groen/beige uit 2010. Dat is nog de versie zonder panorama ramen in het dak. Vrijdag gaan we daar eens kijken.
#2
landeninformatie / Re: Ervaringen Roemenië campin...
Laatste bericht door Rinusdevos - Vandaag om 09:41:55 PM
On a side note, in Roemenië kreeg ik destijds heel sterk het gevoel dat Europa tot een openlucht Museum was verworden. Ontzettend veel Russen, Indiërs, Chinezen, Japanners en ook wel Zuid Amerikanen, overal. Zeker bij Bran en aan de zwarte zee. Heel vreemd.

Meer naar het westen, bij Sibiu bijvoorbeeld, was dat veel minder. Echt een hele mooie stad overigens. Sowieso is Roemenië een geweldig land. Zeker als je een beetje van avontuurlijk kamperen houdt.

En ik heb nog wel meer tips, als je wilt.
#3
Techniek / Re: Wat is dit op een Malawi 2...
Laatste bericht door john1311 - Vandaag om 09:38:57 PM
Dit is inderdaad voor de imperiaal.
#4
landeninformatie / Re: Ervaringen Roemenië campin...
Laatste bericht door Rinusdevos - Vandaag om 09:32:47 PM
Wij waren daar in 2019, via de grens Bulgarije Roemenië bij de zwarte zee het land binnengekomen. Tussen Boekarest en de zwarte zee waren eigenlijk geen fijne campings, meer naar het westen werd dat veel beter. Er was een, destijds gare, stadscamping met veel grind. En nog een paar zeer matige opties. Wij hebben besloten de vouwwagen dicht te laten en een hotel te boeken. Beetje noodgedwongen.
Er kan natuurlijk veel veranderd zijn in 7 jaar, maar als ik terug zou gaan met de vouwwagen zou ik rondom Boekarest weer een hotel zoeken.
#5
Techniek / Re: Wat is dit op een Malawi 2...
Laatste bericht door Jorrit - Vandaag om 08:32:24 PM
Ah, dat klinkt aannemelijk!
Bedankt.
#6
Duitsland / D: Harzhideway: slechte servic...
Laatste bericht door patser - Vandaag om 08:17:41 PM
Camping Harzhideaway
Osterode am Harz.
Hele kleine camping. Eigenlijk meer een camperplaats.
Sanitair is 2 keer schoongemaakt, in 2 weken.
Echt gericht op de tiny houses die eigen sanitair hebben.
Ook was er niemand te bereiken.
Gelukkig waren er alleen in het weekend andere mensen aanwezig.

Omgeving is wel een aanrader. Aan de westkant van de harz. Maar in 3 kwartier ben je aan de andere kant van de Harz.
#7
Techniek / Re: Wat is dit op een Malawi 2...
Laatste bericht door Peetje - Vandaag om 06:24:03 PM
Denk ik ook, voor een imperiaal, die gaat met zo'n zelfde schroef als rechts op de foto.
#8
Techniek / Re: Wat is dit op een Malawi 2...
Laatste bericht door poldertoerist - Vandaag om 05:14:30 PM
stel je zou een imperiaal hebben, dan bevestig je die daar in.
#9
Techniek / Wat is dit op een Malawi 2.0
Laatste bericht door Jorrit - Vandaag om 04:31:18 PM
Weet iemand waar dit voor is op een Malawi 2.0?
Zit op iedere hoek van de bak en er past en M8 in zoals bv. op de pootjes van de keuken zit.
#10
Raclet / Re: Nieuwe Raclet Panama up 20...
Laatste bericht door FriedelP - Vandaag om 04:21:02 PM
Citaat van: Thomas1984 op mei 05, 2026, 09:11:57 PMDat lijkt mij echt een onwijs onhandig ding, neemt zoveel ruimte in! Ik heb zelf deze: Opstapje Proworks Zwart - Nu 48% Besparen | 24MX https://share.google/X6iRXtTmgL0d3q1Gj

Maar een net iets hoger model is aan te raden.
Hoe hoog is het dan in werkelijkheid? Volgens de specificaties zou 52 cm zijn, echter dat lijkt me erg hoog! En jij stelt dat het beter is een hoger model te hebben. In de reviews zeggen meerdere mensen dat het zeker niet zo hoog is. Hoe hoog is het dan in werkelijkheid?