(instructie) Alpen Kreuzer Duet en Parade v.a. 2000

Gestart door Alex, september 06, 2009, 01:45:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

macmoone

Dus eerst even reageren voordat je download....

Alex

Als het goed is zie je een paperclip als je ingelogt bent.
Hiemee kun je hem downloaden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

erik1978

Krijg hem ook niet geopend, maar misschien nu wel.

Alex

Anders even melden want dan mail ik hem wel even.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

hennievankleef@home.nl

Hallo, ik zou graag wat willen vragen, is er iemand die een instructie video of dvd heeft van de Alpenkreuzer parade uit 2005. wij hebben er een gekocht maar daar zat tie niet meer bij. alvast bedankt voor de reactie grt Hennie.

joosen

IK BEN GEREGISTREERD GEBRUIKER VAN DEZE SITE MAAR IK KAN DE INSTRUCTIE NIET OPENEN.
WIE HELPT MIJ?

CEO

Volgens mij moet je eerst een bericht plaatsen, alvorens je kunt downloaden. Nu zou je er dus bij moeten kunnen.

Overigens helpt het op fora als je niet schreeuwt (IN HOOFDLETTERS POSTEN).
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Lutgerink

Hallo allemaal,

Wij hebben een Alpen Kreuzer Parade van 2000, ik hoop dat na het plaatsen van deze reactie het boekje te kunnen downloaden.
Op vakantie in DE Parade :-)

Lutgerink

Het is gelukt!
Alleen blz 4 & 5 staan er niet bij, wel is blz 8 & 9 twee keer aanwezig?
Wie o wie heeft blz 4 & 5?

Mimicow

Wij hebben de instructie-video (helaas geen dvd) en het originele boekje. Ik zal de ontbrekende blzs straks thuis even inscannen en posten...

Lutgerink

Dat zou SUPER zijn! ik wacht af! Wellicht dat de video op you-tube te plaatsen is?

Mimicow

Bij dezen blz. 4 & 5 van het instructieboekje.

Ik heb op dit moment nog geen  mogelijkheid om de video te digitaliseren, maar ik ben aan het informeren naar de mogelijkheden....

alfredog

de instruksie video op utube is voor de parade en niet voor de duet
kan het instruksieboekje gedownload worden ?

ik kan het boekje wel downloaden, maar niet afdrukken !
volgens mijn pc is het totale bestand 900 mb, en mijn
printer blokkeert terstond als in een printopdracht geef
wat nu gedaan ??

met vr. groet

Lutgerink

Citaat van: Mimicow op mei 25, 2012, 08:22:31 AM
Bij dezen blz. 4 & 5 van het instructieboekje.

Ik heb op dit moment nog geen  mogelijkheid om de video te digitaliseren, maar ik ben aan het informeren naar de mogelijkheden....

Heel erg bedankt!! Mocht het zo zijn dat u de videoband kwijt wil, ik was afgelopen 2 juni  :nljarig :nl en heb spullen gekregen om video's digitaal te maken en evt. op DVD te zetten en wellicht op You-tube!