Matrassen voor Jamet Texas Super Luxe

Gestart door gcolsen, april 25, 2011, 10:49:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

gcolsen

Na bijna 10 jaar zijn de matrassen van onze Texas wel erg versleten. Ik ben op zoek gegaan naar vervanging, maar nog niet gevonden.
Is er iemand die ervaring heeft met matrassen voor een vouwwagen? Zijn er betere alternatieven dan die schuimrubberen die erbij geleverd zijn?
Is een luchtbed een goed alternatief (lastig met de in 2-gedeelde bedden)?

michieldh

Alex

Blijkbaar is die topic ergens verloren gegaan. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

peter123456

nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Mieke

via zoekfunctie kwam ik allerhande matras topics tegen:
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7170.0.html

[urlhttp://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,6528.msg91132.html#msg91132][/url]

misschien vind je daar wat je zoekt. Zoniet eventjes via de zoekfunctie "matras" intypen en er verschijnen er nog wel wat

muis

@ MrRoadmaster,  :? Snap niet waar die is gebleven.

Ik blijf qua matras bij de matras van www.matrasvakman.nl Wij liggen niet meer "door" het matras heen op de beddenplank. Wil je hem zien, Hengelo (gld) met Hemelvaart is "the place to be"  :# (zie klapweekend 2012)

GlobetrotterXXL

Wij overwegen 2 top dek matrassen aan te schaffen voor onze Louisiana.  Iemand ervaring mee?

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

CEO

Wij hadden een topdekmatras voor ons bed. Een wat dikkere (7 cm oid). Opgerold paste hij op de keuken, we hadden een 140 cm brede gekocht. Sliep heerlijk. In onze huidige wagen niet meer nodig, dus op de laatste vakantie aan stukken gesneden en in de afvalbak gedaan (we zaten iets voller dan fijn was, en de extra ruimte was meer dan welkom).
If you choose not to decide, you still have made a choice!