Overzichtskaart van campings met een recensie

Gestart door KenJo, augustus 19, 2014, 11:10:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

KenJo

Alle campings waarover een review is geschreven op vouwwagenclub.info staan nu op een google kaart: Campings reviewd door de Vouwwagenclub.info

Op de kaart geeft de kleur van de pin het formaat van de camping aan.

<25 plaatsen: groen
25-50 plaatsen: oranje
50-150 plaatsen: rood
>150 plaatsen: paars

Bij elke camping staat een link naar de review en wordt achter de naam van de camping het aantal sterren en het aantal plaatsen vermeld. Bijvoorbeeld: Piani di Clodia****(1422)
Als er geen * achter de camping naam afgebeeld staat heeft de camping geen ster óf is het mij niet gelukt te achterhalen of een camping een * heeft.

Fouten maken is menselijk. Dus als gegevens niet geheel juist of compleet zijn graag een PM-berichtje dan pas ik het zsm aan
bijgewerkt: 12-08-2015
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Nog niet veel Italië  gangers zie ik.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KenJo

HAHAHAHAHA valt tegen hè?!
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

De kaart is klaar. Het is wel veel paars geworden  :?

we klappen wat af!

Parker700

Citaat van: KenJo op augustus 22, 2014, 12:21:01 AM
De kaart is klaar. Het is wel veel paars geworden  :?
Zal ik jou binnenkort wat werk bezorgen? :O

KenJo

Citaat van: Parker700 op augustus 22, 2014, 12:42:26 AM
Zal ik jou binnenkort wat werk bezorgen? :O

Echt hè?! Ik ben nèt klaar....... ::)

we klappen wat af!

par

Geweldig zo' n overzichtskaart. Alleen park albatros waar de link naar toe wijst ligt in Toscane en niet bij Venetie.  :O

DannyST

Citaat van: par op augustus 22, 2014, 10:30:23 AM
Geweldig zo' n overzichtskaart. Alleen park albatros waar de link naar toe wijst ligt in Toscane en niet bij Venetie.  :O

zelfde naam; andere camping.

http://www.campingalbatros.it/camping-albatros-jesolo.htm

http://ecvacanze.it/nl/camping/camping-village/park-albatros/

KenJo

Grrrrr dat is nou weer jammer. Heb ik net weer niet goed opgelet. Als ik vanavond thuis ben zal ik m aanpassen. Dank jullie wel!

we klappen wat af!

DannyST

Citaat van: KenJo op augustus 22, 2014, 05:06:28 PM
Grrrrr dat is nou weer jammer. Heb ik net weer niet goed opgelet. Als ik vanavond thuis ben zal ik m aanpassen. Dank jullie wel!

Nee hoor, vooral niet doen. Volgens mij gaat het goed.

KenJo

De link is aangepast en nu staat de camping wèl goed op de   :J

we klappen wat af!