Loungebank Aart kok kariba/kavango

Gestart door NOOBrainer, augustus 14, 2013, 02:52:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

NOOBrainer

he mooie foto's

Het bed staat bij mij in de schuur te wachten op de aanpassing. insteek was om een profiel lags de zijkant te monteren zodat het niet meeer kan klappen, met een steun eronder om inklappen te voorkomen. maar deze oplossing is nog mooier. enig idee van de kracht van de gasveer?

schept in iedergeval weer nieuwe inzichten :-)

Wammes67

Nee, maar ik weet wel dat het bed in horizontale stand werd vastgezet met een bandje. Als je dat losmaakt ging het bed automatisch naar boven. Dus die problemen in andere draadjes kent deze oplossing niet. Ik zou zeggen meer dan 1200N

villeke

Wow! Automatisch naar boven! Dat lijkt mij fantastisch. 1200N is dan niet genoeg. Ik ga dit draadje volgen....

Wammes67

En omdat mijn privé tijd schaars is toch maar verder gezocht en gevonden. Een caravan bedrijf in de buurt voert het uit voor een redelijke prijs. Als het af is volgen de foto's.

Arjan.Peeters

Citaat van: Wammes67 op september 22, 2014, 08:58:13 PM
En omdat mijn privé tijd schaars is toch maar verder gezocht en gevonden. Een caravan bedrijf in de buurt voert het uit voor een redelijke prijs. Als het af is volgen de foto's.

Ik weet dat het lang geleden is. Maar weet je nog waar je dit hebt laten doen en wat je dat (toen gekost heeft) wij zitten aan hetzelfde te denken met een kampala

JvdE

Benieuwd of hier ooit nog antwoord op is gegeven 😃