Camplet fietsendrager

Gestart door Hanshaan, mei 19, 2015, 10:13:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hanshaan

Komende zomer gaan we weer met onze Camplet Concorde op pad. Graag zouden wij onze fietsen meenemen. Dat betekend dat de hoes niet om de wagen kan. Toch willen we graag de tafel en stoelen op de vouwwagen meenemen. Kan dat?
Zou er eventueel een fietsdrager op de dissel kunnen gemonteerd?
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Groet,
Hans Haan

herrwillem

nee dat gaat niet de dissel is daar te kort voor..
Voor alles is een oplossing...
Officiƫle sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

Marjootje

fietsen (2 vouwfietsen) plus tafel en 4 stoelen, vervoeren wij bovenop de camplet, door het handige imperiaal, kun je ze heerlijk vast knopen.
Ons tent tapijt leggen we er ter bescherming onder, verschuift zo niet, en zijn we die ook meteen kwijt. dus wil allemaal prima. Bovendien vind ik het altijd veiliger als fietsen plat liggen dan zo recht op staand, en minder wind gevoelig..

sidi

Wij hebben de tafel en stoelen altijd in de auto, zelfs toen onze zoon nog meeging (helft van de achterbank plat). Voor de fietsen hebben we losse dragers gekocht die vast op de imperiaal zijn gemonteerd.

Froessen

Tafel en stoelen liggen bij ons standaard in de wagenbak, bovenop de deksel 4 fietsendragers en ruimte in de auto voor andere spullen.

Marjootje

Ik vind de poes op de foto wel erg fotogeniek :H

ArnoldS

Citaat van: sidi op mei 20, 2015, 09:33:52 PM
Wij hebben de tafel en stoelen altijd in de auto, zelfs toen onze zoon nog meeging (helft van de achterbank plat). Voor de fietsen hebben we losse dragers gekocht die vast op de imperiaal zijn gemonteerd, zie foto van een paar jaar geleden

Mag ik vragen waar jullie de fietsdragers vandaan hebben?

sidi

@ Hans Haan: gekocht bij Vouwwagencentrum Noordbergum.

herrwillem

ik heb er nog 3 staan die je mag hebben...
Voor alles is een oplossing...
Officiƫle sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....