(Folder)Holtkamper Spacer Flyer 2007

Gestart door Alex, januari 06, 2011, 10:36:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Swazus

Met welk progamma bekijk je dit bestand??

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Citaat van: Alex op juni 21, 2015, 07:19:22 PM
Als het goed is opent hij een pdf
Ik kan het bestand alleen maar opslaan. en dat is nu juist wat ik niet wil. Alleen bekijken.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Ik krijg netjes de melding opslaan als of bekijken met.

muis

Als je hem via een telefoon wilt bekijken moet je hem vaak wel eerst downloaden.  Daarna kun je hem ook zo weer verwijderen.  Je hebt op je telefoon wel een progje nodig dat pdf kan lezen

Swazus

Geprobeerd om te open met een pdf lezer maar geen s6.   .htm is toch ook wel geen pdf file?

Drikusniet

Swazus

Bedankt nu lukt het wel. Vind het jammer dat er geen prijzen opstaan van de flyer of opties. Verder is het volgens mij dezelfde brochure als die van de holtkamp site zelf.

muis

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=13339.0

Hier staat de prijslijst van 2005 :J prijslijsten en folders zijn bij holtkamper apart van elkaar  :J

Yella

Citaat van: muis op juni 21, 2015, 11:13:45 PM
Als je hem via een telefoon wilt bekijken moet je hem vaak wel eerst downloaden.  Daarna kun je hem ook zo weer verwijderen.  Je hebt op je telefoon wel een progje nodig dat pdf kan lezen
pc, geen telefoon. lukt niet.

muis

Ik heb de laptop nu niet bij de hand  maar zal van de week even kijken.  Via mijn telefoon lukt het namelijk  wel.   ::)

Alex

met pc kan hij gewoon bekeken worden of opgeslagen zowel firefox als ie .

Yella

Citaat van: Alex op juni 23, 2015, 07:52:51 AM
met pc kan hij gewoon bekeken worden of opgeslagen zowel firefox als ie .
Nope Alex, alleen opslaan.

muis