Welke vouwwagen is dit.

Gestart door martijn82, september 12, 2015, 11:54:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

martijn82

Hoi iedereen.
Bij een kampeer winkel Hendriks in Ermelo kwam ik deze vouwwagen tegen als decoratie. Maar stond niet bij wat voor een het was. Weten jullie het?
Persoonlijk vond ik het wel een mooi om te zien.

Tago Herman

Als ik naar het systeem kijk ( 2 x uitklappen naar een kant) en de keuken denk ik meteen aan een Alpenkreuzer. En dan de grootste uitvoering, volgens mij was dat de Super of zoiets.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

herowebe

Oooow geweldig!! Jeugdsentiment! Deze hadden mijn ouders in het oranje.
En ja het is een Alpen Kreuzer!!

De foto's vond ik op internet, en had ik opgeslagen!

mars

De tent van deze vouwwagen komt uit hun atelier. Van Hendriks zelf dus.
Bestaan 50 jaar.
Hele mooie , grote winkel.
Deel van de winkel was afgesloten ivm inrichten kerstspullen. ::)

Tago Herman

Mooie foto's uit de tijd dat kamperen nog kamperen was. Wat een ontzettend luxe keuken hadden deze wagens al!  :)
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

mars

Prachtige display. Veel details, schitterend!

martijn82

Inderdaad mars vandaag geweest. Jammer dat een gedeelte afgesloten was. Maar wel leuk die oude vouwwagen

Marjootje

Schitterend, ook mijn ouders hebben verschillende alpen kreuzers gehad, ietwat jonger weliswaar zo aan de bak te zien, maar zelfde idee, Geloof dat je een junior en senior ofzo had, ze hadden er in ieder geval een soort van handeltje in. Leuk om terug te zien.

boswachter

Hendriks sluit de tentenafdeling begin september voor de kerstspullen, wij komen er vaak, en ze hebben een goed naaiatelier!

Nirak

Geweldig wat een nostalgie, wat zijn wij dan inmiddels verwend!
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Zeldenrust

O ja, ik herkende hem meteen op de eerste foto. Daar heb ik als kind heel wat nachten in doorgebracht. Groene tent op de wagen en oranje voortent er aan! En die uitklaptafel met dat roze randje! Geweldig... :>
Zambezi River Camp Cross-road 2016

olaf

Gaaf echt leuk.  Mooi voor een demo op het klapweekend.
The need for the many outweigh the needs of the few