Overdekte stalling voldoende?

Gestart door MirandaKaptein, oktober 22, 2016, 04:01:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

MirandaKaptein

We hebben een hardtop vouwwagen en stallingsplek op eigen terrein onder de carport. Is dat voldoende of vinden jullie een dichte stalling een 'must'?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

martijn82

Zolang het niet te vochtig is lijkt het mijn geen probleem

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

poldertoerist

Soms is open zelfs beter waait lekker door!
Vanaf Windowsphone met Tapatalk
Adventure Awaits

Alex

Denk ik ook een gevoels-kwestie.
Ik heb mijn wagentje het liefste droog en vorstvrij  staan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Lijkt me geen probleem, als ik een volledige carport zou hebben maakte ik geen gebruik van de stalling.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

Vrienden van ons doen dat al jaren,  tegen vuil etc pakken ze hem ook nog in met afdekzeil. Ze hebben een Camplet  :J

MirandaKaptein

Dankjewel voor jullie reacties !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jerome

Onze vouwwagen staat ook onder de carport onder een dekzeil. Kan niet beter zou ik zeggen.
Wel een dekzeil er overheen doen, want het is wel stoffig onder een carport.

Gait

In een dichte hal trekt er toch minder vocht in de wagen. Dus ik heb hem liever in een droge hal staan.

Jerome

Citaat van: Gait op oktober 23, 2016, 12:49:16 PM
In een dichte hal trekt er toch minder vocht in de wagen. Dus ik heb hem liever in een droge hal staan.
?
Ik ken dichte hallen / garages die heel wat vochtiger zijn dan de carport waar onze vouwwagen onder staat. 

Ik denk dat je het per carport of hal moet beoordelen. Een slecht geventileerde hal met een enkel steens muur kan nog al eens vochtig zijn.

poldertoerist

Idd een dichte hal en een droge hal zijn niet per definitie gelijk aan elkaar. Veel stallingen zijn oude kassen, en die moeten echt wel flink geventileerd worden om droog te blijven, precies het principe van een carport....
Vanaf Windowsphone met Tapatalk
Adventure Awaits

Gait

Ik bedoelde idd een dichte droge hal. De onze staat ook niet in een kas of oude veeschuur, maar in een droge bedrijfshal. Toppie!