Vouwwagenverzekering Belgie

Gestart door Hippinippi, maart 06, 2017, 11:20:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

arnodoos

Unive, kleine 130 euro per jaar all in, dus incl. 5 jaar nieuwwaarde..

arnodoos

Hippinippi

Onze offertes liggen ook rond die prijs... Dus lijkt me ok.

Hacatefi

Die van ons is omnium verzekerd bij EAK (in België) voor 170 euro per jaar.

campingloge

Citaat van: pwg-van-ej op maart 17, 2017, 06:38:30 AM
Is volgens mij netjes... wij hebben vorig jaar onze Kyte verzekerd en zijn € 100,- meer kwijt aan premie

Oef!.. Maak net de envelop open van FBTO voor weer een nieuw jaar en betaal € 100,- minder.
Een keer een beroep op moeten doen en kreeg zonder problemen een nieuwe Kyte van ze...

Kun je als Belg geen verzekering in NL afsluiten via internet? Ik verzeker ook via internet...
En dat is dan 1 Europa...

solex

Citaat van: campingloge op maart 18, 2017, 11:04:38 AM
Oef!.. Maak net de envelop open van FBTO voor weer een nieuw jaar en betaal € 100,- minder.
Een keer een beroep op moeten doen en kreeg zonder problemen een nieuwe Kyte van ze...

Kun je als Belg geen verzekering in NL afsluiten via internet? Ik verzeker ook via internet...
En dat is dan 1 Europa...

Nee dat gaat helaas niet.
wij zijn lang bezig geweest om een oldtimer brommer verzekering af te sluiten in nl maar dat doen ze niet.
Op sommige gebieden is 1 Europa ver te zoeken. :(
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

Polyidus

Het kan - er zijn zen aantal makelaars die NL verzekeringen aanbieden. Door die te vinden/zoeken bespaar ik 400€ op mijn omnium voor een nieuwe Kyte.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Iris

Citaat van: Polyidus op maart 18, 2017, 05:33:56 PM
Het kan - er zijn zen aantal makelaars die NL verzekeringen aanbieden. Door die te vinden/zoeken bespaar ik 400€ op mijn omnium voor een nieuwe Kyte.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Wij hebben pas een nieuwe Combi Camp gekocht, wonen ook in Belgie, en zijn ook op zoek naar een verzekering. Zou je wat meer info kunnen geven over de verzekering die je genomen hebt?
Alvast bedankt!

Update: ik lees nu pas de vorige posts (had dit beter eerst  gedaan ...) in dit topic, en zie dat je deze info daar al gegeven hebt. Bedankt!