Zijn er mensen die hun vouwwagen hebben laten aanpassen door Atomatent?

Gestart door PeetjePanama, mei 11, 2017, 11:54:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

PeetjePanama

Hallo allemaal,

Zijn er mensen op het forum die hun vouwwagen hebben aan laten passen door Atomatent?

Groetjes Peter

Koenta_kinte

Die zijn er, volgens mij sowieso van Holtkamper. We zijn er indertijd met onze Flyer geweest, die zou toen aangepast gaan worden. Uiteindelijk besloten het niet te doen omdat we een andere kochten. Maar toen stonden er verschillende vouwwagens die aangepast werden. Wij zijn goed ontvangen en kregen veel uitleg, dat was sowieso prima.
Voor onze Malawi twijfelen we nu over aanpassen doek tussen achtertent en wagentent, maar we hebben al gezien dat de Wit dat ook kan. Voor ons zijn Schijndel en Uden even ver rijden, dus we kijken dan wel even welke het wordt.

herowebe

Wij hebben indertijd 2 zijwanden laten maken voor de luifel van onze vorige vouwwagen. We waren zeer tevreden. Ze denken echt met je mee!
De resultaten waren netjes en werden opgestuurd naar ons huis!

CJ-Petra

Ja, wij hebben afgelopen winter een luifel aan onze Gordigear laten maken. We zijn er blij mee.

mpostma

Zelf nog geen ervaring me gehad, maar wel zoveel goede reacties hier in dit forum gelezen dat ik vrienden er op geattendeerd had. Hun ervaring was zeer positief, met name over het meedenken en de kwaliteit van het resultaat. Mocht ik zelf een aanpassing nodig hebben, dan ga ik ze zeker benaderen.