Fietsendrager op Cabanon Malawi

Gestart door Chjvandenhoven, september 04, 2017, 09:16:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chjvandenhoven

Wij hebben een Malawi met kunsstofdisselbak en zoeken een slimme oplossing om fietsen mee te nemen. Een imperial heeft niet onze voorkeur ivm het snel opzetten/inklappen. Zijn er forumleden met een slimme oplossing bijv. Achterop of met een beugel/fietsenrek boven de disselbak. Zijn handig en kunnen zelf wat bedenken maar er zijn vast innovatieve oplossingen ons voor gegaag. Houd me aanbevolen, dank!

sanneman

Wij zagen een oplossing in karinthie dit jaar: fietsen op een drager aan de achterruit van de auto. Met een station/ rechte achterruit is dat een optie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Theu

Ik heb hier ooit een oplossing gezien van iemand die een steun tussen wagenbak en disselbak had met daaraan een fietsendrager.
Bovenop de disselbak is afhankelijk van deze of dat technisch haalbaar is.

Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T

poldertoerist

Yep. Ik heb dat gehad. Werkte prima, maar stelt idd eisen aan dr diepte van je disselbak.
Adventure Awaits

Joliebolie

Citaat van: poldertoerist op september 05, 2017, 02:54:17 PM
Yep. Ik heb dat gehad. Werkte prima, maar stelt idd eisen aan dr diepte van je disselbak.

Heb je hier nog een foto van? Ik ben ook wel nieuwsgierig...

Sinds augustus bezitter van een Aart Kok Kariba

Koenta_kinte

Ach, er kunnen zelfs zes fietsen mee als het moet, kijk maar: http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=18550.0
(of het dan nog veilig is, geen idee, maar ik zou met de combinatie uit dat topic niet graag rijden)

Hier zie je wel een oplossing met een hoge plaatsing van de fietsen.  Maar, net als bij een imperiaal, je moet ze er eerst afhalen voor je kan klappen.

poldertoerist

Citaat van: Joliebolie op september 05, 2017, 02:55:59 PM
Heb je hier nog een foto van? Ik ben ook wel nieuwsgierig...

Sinds augustus bezitter van een Aart Kok Kariba
zal ik even moeten zoeken

Adventure Awaits