onze aanpassingen aan de Aart Kok Livingstone

Gestart door leo, mei 28, 2017, 05:51:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

linda75

AnnevdB

Hier ook zeker interesse!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

danny0604731

Ook hier zeker interesse!!!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Holtkamper Kyte (februari 2025)
big mistake☺(grote plastic doos)
Aart kok Livingstone Gamedrive
Jamet Rondo XL
Jamet Arizona

KlapJoeri

Ik niet dus iemand anders moet dit dan organiseren  :#
The cold never bothered me anyway.....

reekie

Wij zijn ook geïnteresseerd. Dat zijn er dus al vier :-)

KlapJoeri

Aart kok introduceert nu zelf ook een varioluifel voor de River Lodge! Ze lezen zeker mee hier ;)
The cold never bothered me anyway.....

de Coxies

Zeker wel dat ze meelezen. Ze maken wel vaker iets een soort van na wat ze hier voorbij zien komen.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

G.Suelmann

ff offf-topic uit nieuwsgierigheid: Wat is dat een leuk vriezertje. Welk merk is dat? (=helaas niet goed zichtbaar in het filmpje)
on-topic: mooie aanpassingen hoor....netjes..
Live today to create a memory for tomorrow...

linda75

Citaat van: KlapJoeri op oktober 13, 2017, 06:13:49 PM
Aart kok introduceert nu zelf ook een varioluifel voor de River Lodge! Ze lezen zeker mee hier ;)

ik kan deze niet vinden, wel voor de kavango en river camp maar niet voor de Lodge. Kijk ik eroverheen?

Frankie

Citaat van: de Coxies op oktober 13, 2017, 08:30:11 PM
Zeker wel dat ze meelezen. Ze maken wel vaker iets een soort van na wat ze hier voorbij zien komen.

In de nieuwe luifel van AK zitten over de volle lengte dubbele ritsen zodat de deuren na aanritsen van de luifel op hun beurt weer aan de luifel geritst kunnen worden. 

Vandaag schijnt de prijs gecalculeerd/gepubliceerd te worden. Ik gok vanwege die dubbele ritsen op een hogere prijs dan de andere varioluifel.  Dus eerder €545,- of €595,- dan de €495,- voor de varioluifel van bijvoorbeeld de Kariba/Kavango.

linda75

duur luifeltje dan als dat zo zou zijn, dan hou ik het wel bij mijn Tarp :)

Frankie

Mijn gok was redelijk. Hij kost €495,-

Daar moet ik dus nog eens uitgebreid een hele winter lang over nadenken...

Jerome

Dit jaar was het weer niet zo best, dan had de luifel wel meerwaarde gehad. Nu hadden we een tarp gespannen. Past niet zo mooi en hier en daar een lekje op de aansluiting met de tent.
We gaan nu nog met vijven op vakantie maar, de verwachting is dat er de komende jaren steeds wat minder personen wordt... Dan hebben we ook minder plek onder de luifel nodig.

De extra luifel is net als de tarp extra en zouden wij niet standaard gebruiken. Het is ook weer extra opzetten en afbreken en past in die zin niet in het snel willen opzetten en afbreken om wat rond te trekken.

We doen het nog maar even met onze tarp.

linda75

ik vind het erg prijzig. Onze Tarp is van vergelijkbare doek gemaakt en koste nog niet eens de helft. Voor ons heeft het dus echt geen meerwaarde.