Vanaf welke temperatuur kamperen

Gestart door WPT, februari 22, 2019, 05:24:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

WPT

Citaat van: MarkvdV op februari 23, 2019, 08:00:51 PM
Wij hebben kinderen van 3 en 5 en houden een minimum temperatuur van 5 graden 's nachts aan.
Gebruik je met die temperatuur wel extra goede slaapzakken, verwarming en dergelijke of is dat niet nodig?

FriedelP

Slaapzakken wij niet, maar we hebben ook altijd warme kleren aan, den dan slapen we met wat extra kleren aan als het nodig is....

MarkvdV

Citaat van: WPT op februari 23, 2019, 08:02:00 PM
Gebruik je met die temperatuur wel extra goede slaapzakken, verwarming en dergelijke of is dat niet nodig?
Nomad 3 seizoenen kinderslaapzak en een si mat.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk

OhPeeCee

Elektrische onderdeken, zalig

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

muis

Citaat van: OhPeeCee op februari 23, 2019, 10:29:24 PM
Elektrische onderdeken, zalig

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
:> jaaaa

g11ling

Citaat van: WPT op februari 23, 2019, 08:02:00 PM

We nemen altijd extra fleece-dekentjes mee. 1 onder de kids en 1 over de slaapzak heen. En als het echt koud is doen ze sokken, en soms een warme trui of joggingbroek aan in bed.
Ik klap, jij klapt, wij klappen

sannie75

ik heb voor de kinderen van een fleece dekentje (van de Ikea) een binnenzak gemaakt voor in de slaapzak, zelf hebben we een electrische deken  :#

WPT

Ik kan me zo ook voorstellen dat het in deze tijd van het jaar uitgestorven is op de campings? Dat maakt het ook minder gezellig denk ik?

Klavertjes

Deze tijd van het jaar nog wel erg stil (en niet heel veel campings 'jaar rond open' en die dat wel zijn, zijn erg caravannerig). Maar zo vanaf half april, als net als nu de meivakantie meer in april dan in mei valt is het vaak al niet meer zo stil op de campings. En de paar kids die er zijn, weten elkaar te vinden!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

olaf

Voor ons niet voor mei. Kou is niet het grootste probleem een fleece deken mee voor 's nachts.
In het voorjaar gebruiken wij een gaskachel, deze geeft iets meer warmte dan onze elektrische kachel.
The need for the many outweigh the needs of the few

KampeerFan

Als het droog en mooi weer is vind ik de lage temperaturen snachts niet echt een probleem.  Het word minder wanneer je overdag ook loopt te verrekken van de (water)kou.