100 sticker op cabanon mercury.

Gestart door Frederik, juni 12, 2019, 02:57:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

xray

Weet niet of de keuken hetzelfde is als bij de Odyssee maar ik heb de sticker net een beetje onder het nummerbord en een stukje onder het zeil zitten. Past net met het afdekzeil en zal denk ik geen problemen opleveren alles is immers te zien.

Urgje

Bij onze cabanon zit hij exact zoals de Odyssee

boswachter

De nieuwere Cabanons hebben een keuken van "traanplaat" ofwel staal met reliëf er in, daar kan geen sticker op.

Frederik

Citaat van: ArjanF op juni 13, 2019, 09:24:49 AM
Oké weer bedankt. Deze zit dus 'gewoon' vast en kan er niet meer af.

Ik ben bezig om het dmv bodem van een springvorm deze of met spinners (elastiek) of deze afneembaar op een beugel te monteren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kijk! Dat is een goed idee. Ik vindt het lelijk als ie vast zit aan de keuken en je kan hem er niet afhalen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Frederik

Citaat van: xray op juni 13, 2019, 03:44:14 PM
Weet niet of de keuken hetzelfde is als bij de Odyssee maar ik heb de sticker net een beetje onder het nummerbord en een stukje onder het zeil zitten. Past net met het afdekzeil en zal denk ik geen problemen opleveren alles is immers te zien.
Ook een mooie oplossing echter bij de nieuwe cabanon komt het dekzeil tot aan het nummerbord. Totaal geen ruimte over

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

michelf

Citaat van: ArjanF op juni 13, 2019, 09:24:49 AM
Oké weer bedankt. Deze zit dus 'gewoon' vast en kan er niet meer af.

Ik ben bezig om het dmv bodem van een springvorm deze of met spinners (elastiek) of deze afneembaar op een beugel te monteren.

Ik ben erg benieuwd hoe je dit uiteindelijk gelukt is!

ArjanF

PatrickJ

Citaat van: sammyvannorel op juni 12, 2019, 11:11:19 PM
U vraagt wij draaien ik hoop dat het duidelijk is in het avondlicht

Bij ons zat hij eerst ook zo vast gepost aan de keuken echter ligt die versie ergen in Duitsland op de snelweg. Door het vele hobbelen is deze toen losgewrikt. Een nieuwe besteld (en dus een sticker aangevraagde bij de Dekra) en nu vastgemaakt achter de achterlichten en door de klep heen getapt nu. Nu zit het bordje dan ook muurvast. Als we niet in Duitsland rijden zit het bordje onder het dekzeil en in Duitsland kan hij gewoon boven het zeil.

michelf

Wat bedoel je precies met door de klep heen getapt? Geschroefd, bout / (vleugel) moer, popnagel?

Citaat van: PatrickJ op juni 19, 2019, 11:51:07 AM
Bij ons zat hij eerst ook zo vast gepost aan de keuken echter ligt die versie ergen in Duitsland op de snelweg. Door het vele hobbelen is deze toen losgewrikt. Een nieuwe besteld (en dus een sticker aangevraagde bij de Dekra) en nu vastgemaakt achter de achterlichten en door de klep heen getapt nu. Nu zit het bordje dan ook muurvast. Als we niet in Duitsland rijden zit het bordje onder het dekzeil en in Duitsland kan hij gewoon boven het zeil.

PatrickJ

met een zelftapper door de lichtbak en de metalen plaat van de keuken.

ArjanF

Ik had beloofd foto's te plaatsen van het eindresultaat.

Het is gelukt, bodem van de springvorm (afneembaar) vastgezet op de klep van de keuken. Dus, als we niet door Duitsland rijden dan kan deze er gemakkelijk weer af.

Netjes linksboven

Aluminium handgreepjes vast gepopnageld aan de deksel van de keuken.

Imbus bouten en zelfborgende moertjes op de achterkant.

Zit niet helemaal recht.....

...... maar daar zie je meestal niets van.

sammyvannorel

Mogen we hem ook 'afgenomen' zien: dus zeg maar de lege vouwwagen?
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

ArjanF

Citaat van: sammyvannorel op juli 11, 2019, 02:17:53 PM
Mogen we hem ook 'afgenomen' zien: dus zeg maar de lege vouwwagen?

Ik heb mijn post aangepast met de extra foto's.

CEO

Om te voorkomen dat ook dit bordje op de Autobahn eindigd, zou ik dit met zelfborgende moertjes vastzetten. Ziet er overigens prima uit!
If you choose not to decide, you still have made a choice!

ArjanF

Citaat van: CEO op juli 11, 2019, 03:02:36 PM
Om te voorkomen dat ook dit bordje op de Autobahn eindigd, zou ik dit met zelfborgende moertjes vastzetten. Ziet er overigens prima uit!

Bedankt!