basekitchen

Gestart door lauty, juli 21, 2019, 08:30:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

lauty

Hoi allemaal,

Wij zijn ons aan het beraden op het aanschaffen van een Holtkamper. En om te bepalen of we deze mogen trekken ben ik benieuwd naar het gewicht van de basekitchen van HK. Ik kan het nergens op de site van HK vinden, Ook de zoekfunctie op dit forum gaf niet het gewenste resultaat.

Ik heb HK een mail gestuurd, maar ik zag dat dit een nogal actief forum is, dus miss krijg ik hier eerder antwoord.  :)

Alvast bedankt.

muis

@Lauty, zoals je ziet heb ik de reacties verplaatst,  je vraag is volkomen helder en ik ga er vanuit dat er nu wel op je vraag geantwoord wordt.  Mochten we het hier niet weten en krijg je antwoord van Holtkamper horen we het graag.  Er zullen meer mensen zijn die minder dan 750 kg mogen trekken  :J

RDDR

Geen idee, maar de volgens mij redelijk vergelijkbare Aart Kok disselkeuken weegt 28.5kg leeg volgens hun site. Dat is exclusief koelkast, dacht dat HK een Mobicool B40 of vergelijkbaar gebruiken, die is ook nog eens zo'n 20kg.  Dus ik zou zeggen: reken  op 50 a 60kg zonder dat je er spullen in zet en zonder gasfles.

Gezien hoe het andere topic liep, zal ik mijn verdere mening voor me houden.

Hemertje

Hoi

Ik heb zelf ooit een Basekitchen gemaakt
De materialenlijst vind je hier terug

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=20605.0

lauty

Mooie keuken zeg hemertje....slim van die ledstrips onder dat plankje.

Bericht van HK
De basekitchen van Holtkamper weeg 45-50 kilo

muis

Kijk daar kun je wat mee, dank je voor het delen :J

Yella

Of je auto het mag trekken heeft niets te maken met het gewicht van de keuken. Onze Cocoon woog destijds inclusief Basekitchen, 2x 3 puntsluifel en verandascherm en stok zo'n 420 kg. Als je auto het gewicht van de vouwwagen mag trekken, 750 kg dan is er niets aan de hand. Mag je auto minder trekken, dan mag hij de Holtkamper niet eens trekken, met of zonder keuken.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

sammyvannorel

Citaat van: Yella op juli 25, 2019, 11:49:57 AM
....Als je auto het gewicht van de vouwwagen mag trekken, 750 kg dan is er niets aan de hand. Mag je auto minder trekken, dan mag hij de Holtkamper niet eens trekken, met of zonder keuken.
:off
Dat is dus pertinent niet waar, lees dit stuk van het forum: https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=24415.msg313090#msg313090

Einde  :off
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

muis

Deze discussie gaan we hier niet weer starten.  De vraag was wat weegt de basekitchen en daar is al een antwoord op gegeven door Holtkamper en is hier boven te lezen