Toiletemmer 2.0

Gestart door mavi, september 01, 2019, 09:25:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

mavi

Wij hebben een Holtkamper Cocoon en willen zoveel mogelijk alles onder het bed meenemen. Een Porta Potti is dan geen optie. We hebben het bekende toilet emmertje, maar ik vind dat een gedoe omdat ik lang ben en best diep moet knielen. Ben altijd bang dat ik val met inhoud van de emmer :)3].
Mijn man heeft de oplossing bedacht: 1 viskrukje met gat en 1 emmertje
Zie de foto's, het werkt briljant!! Gewoon zitten, emmertje uitneembaar en inklapbaar!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.1 met Tapatalk

Lars

KeithWM

Citaat van: mavi op september 01, 2019, 09:25:00 AM
[...]We hebben het bekende toilet emmertje [...]
Is het toeval dat wij precies hetzelfde vorm emmertje gebruiken als plasemmer? Of zijn ze er echt ooit voor gemaakt of als zodanig verkocht?

mavi

Volgens mij zijn/worden ze verkocht als plasemmertje.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.1 met Tapatalk

Theu

Fantastisch!!

Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

muis

C5CCV

Dit is wel een enorm toeval  :H ; ik liep zaterdag met mijn vrouw door een kampeerwinkel en wees naar het emmertje als optie voor de eventuele nachtelijke nood. 'Dat gaat hem niet worden' kreeg ik te horen, 'veel te laag'. Ik zei 'dan nemen we toch een goedkoop tuinstoeltje mee waar we een gat in knippen'.

Bagheera

Slim! Maar ik zou een stoeltje met leuningen nemen denk ik  :P

Theu

En een rolhouder en een houder voor de ochtendkrant aan de armleuning.

Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Urgje

Oh ik vind zo'n emmertje prima zonder poespas erbij! Maar creatief hoor voor mensen die hem te laag vinden. Ik zou bang zijn dat hij er doorheen zou zakken door het gewicht.... ::)

sanneman

Leuke oplossing!

Maar: waarom is een porta-potti geen oplossing? Die past prima in de bak onder het bed toch?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bing2019

Mag jk hier meteen vragen wat de voor- en nadelen van een portapotti zijn tov een emmer?

Tago Herman

voordelen:
1)  Zit beter en steviger,
2)  kan niet omvallen,
3)  Ruikt niet/beter
4)  Gemakkelijker te legen

nadelen:
1)  ????
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

sannie75

Zoals topic starter al aangaf, neemt de Portapotti voor hun teveel ruimte in beslag. Vandaar deze creatieve oplossing!

metalpe

Alles heeft z'n voor en z'n nadelen.

Ik loop liever even naar de wc, en neem niets mee om't in de VW te doen. Geen Porta poti en ook geen emmer, maar ik vind dit absoluut wel een creatief idee. Goed gevonden!

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk