Maatwerk zonneluifel / dichte luifel HK Cocoon MTT 2015

Gestart door Vonkie82, augustus 10, 2020, 08:31:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

Vonkie82

Inmiddels hebben wij al bijna 5 jaar enorm veel plezier van onze HK Cocoon. De nodige zomervakanties en weekendjes mee weg geweest, heerlijk! Wat een topding.

Eerder had ik hier een project topic over een zelfgemaakte keuken in een D400 disselbak op ons verlengde chassis dat wij af fabriek bij Holtkamper hadden besteld. Aangezien dit een compleet ander project is even een nieuw topic.

Inmiddels met 2 kinderen (van nu 4jr en 1,5jr) is kamperen toch wat anders geworden qua wensen. Daarnaast hebben we toch best wel wat behoorlijk stormen meegemaakt, regen in NL bij weekendjes weg en is de luifel bij regen en bij zon toch soms best wel klein/kort.

Kortom: wij hebben de luifel dicht laten maken waarbij we de luifel direct kunnen gebruiken als extra zonneluifel.

Via marktplaats heb ik originele slikranden van HK aan kunnen kopen, deze hebben we laten voorzien van ritsen. Op deze manier is de 'voortent' bij een dichte luifel volledig dicht. Ideaal!

De driehoeken van Holtkamper zijn dus niet meer nodig, er zitten nu afritsbare driehoeken aan die we overigens mee in- en uitklappen.

We zijn er superblij mee en kunnen Atomatent in Uden van harte aanraden.

Vonkie82

Vonkie82

Urgje

Wat handig dat je die voorwand ook als luifel kunt gebruiken. Zit hij vast of rits je hem eraan?

OhPeeCee

Mooie wagen geworden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Johan

Johan ZRL 2020

CEO

Mooi geheel! Zitter er voor de ramen nog flappen, voor schaduw, of voor privacy in je tent?
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Vonkie82

Citaat van: Urgje op augustus 10, 2020, 09:59:55 AM
Wat handig dat je die voorwand ook als luifel kunt gebruiken. Zit hij vast of rits je hem eraan?

Alle bijgemaakte onderdelen zijn inritsbaar. De tent is dus volledig van de wagen afgeweest om de rits eraan te kunnen zetten.

Vonkie82

Citaat van: CEO op augustus 10, 2020, 11:55:28 AM
Mooi geheel! Zitter er voor de ramen nog flappen, voor schaduw, of voor privacy in je tent?

Nu nog niet.. is wel iets waar we over nadenken om die er nog aan te laten maken.

Vonkie82

Citaat van: Johan op augustus 10, 2020, 11:45:08 AM
Herken ik daar iets in van de River Lodge van Aart Kok?????

Heeft er zeker iets van weg!

Frans1981

2017-2023 Holtkamper Cocoon MTT (2008)
2023-....     Holtkamper Kyte S Windforce (2015)