Chattopic najaarsweekend 2020

Gestart door muis, juli 13, 2020, 09:14:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Citaat van: pwg-van-ej op augustus 23, 2020, 09:33:17 AM
Goedemorgen, en we zijn aangemeld voor het klapweekend... maar als het 't weer van aankomende week wordt, dan komen we niet... we hebben de mogelijkheid niet om de Kyte te laten drogen in de dagen erna... heb er wel heel veel zin in

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit weten we! Maar wat ik me afvraag, is er nou in dat Westland geen plekje te vinden waar je hem ff kan laten drogen? Lukt mij zelfs hier in de stad  ::)

pwg-van-ej

Citaat van: sannie75 op september 08, 2020, 09:56:37 AM
Dit weten we! Maar wat ik me afvraag, is er nou in dat Westland geen plekje te vinden waar je hem ff kan laten drogen? Lukt mij zelfs hier in de stad  ::)
Plek waarschijnlijk wel... tijd is 't grotere probleem... nog even naar de stalling bellen... misschien kunnen we h'm binnen opzetten... maar ik hoop op mooi weer

GertjanA

Het lijkt erop dat we een mooi weekend gaan krijgen. Temperatuur iets boven de 20 graden, en (in ieder geval) zondag droog. Wat het weer ook gaat worden, als we zondag kunnen blijven staan tot we droog zijn is dat mooi!

Wij zullen vrijdag al vroeg komen. Da's wel een voordeel dat de camping zo dichtbij is  :)
Ik denk dat we er een uur of drie al kunnen zijn.

Theu

Om 3 uur moet de vw al op zijn plek staan en zijn wij weer thuis om de kinderen op te halen. :)41]

Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....

muis

Alex

We zitten nog te twijfelen.
De reistijd is wat aan de hoge kant

Verstuurd vanaf mijn GS185 met Tapatalk
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Chrisje

Citaat van: Alex op september 10, 2020, 02:14:23 AM

Maar je gaat steeds verder omlaag als je naar het westen rijdt.

Hemertje

Citaat van: Alex op september 10, 2020, 02:14:23 AM

gelijk na je nachtdienst, ben je mooi op tijd toch...

Alex

Pfff moet het niet zo 1tje als vanacht zijn.
Man man alles ging fout volgens mij.
Al had ik mijn deel van de migratie in orde.
Alleen jammer dat India het minder in orde had.
Volgende week tot nu toe nog geen nachtdienst gepland gelukkig.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Er kwam nog een vraag over pannenkoeken eten op vrijdag,  dat mag natuurlijk altijd  :J

sannie75

Hebben jullie al een idee wat jullie maken voor de proeverij? Ik ben nog aan het dubben..

GertjanA

Wij, of beter gezegd Desiree, bakt 2 cakes voor bij de koffie (of bij t eten). Met Pisang Ambon... wij doen zaterdag zelf bbq...

sannie75

Klinkt goed, en die bbq verwachtte ik al  :#

pwg-van-ej

Het ziet er steeds beter uit.. qua weer...
als we komen en de kans is steeds groter
vrijdag ... pannenkoeken
Zaterdag ... bbq

Nog wel een vraagje.. vanaf hoelaat mag je vrijdags komen