Kosten inboedel

Gestart door Nova1986, augustus 29, 2021, 08:22:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

LarsNL

Bij de tent begonnen met krijgertjes en 2e handsjes van Marktplaats was denk ik 250 en dat uitbreiden, vervangen zal nu wel op de 700 zitten ofzo, nu weer wat glazen gesneuveld, moeten we toch eens wat op gaan vinden :)

Martine H

Je kunt het zo duur mogelijk maken als je wil natuurlijk. Wij waren een kleine 600 euro kwijt. Grootste gedeelte (275 euro) aan tafel plus 4 stoelen. Overigens de eerste paar jaar nog met onze oude stoelen gekampeerd, maar deze net vervangen voor 2 exemplaren van 85 euro in de aanbieding. Aan spullen voor de keuken slechts 90 euro kwijt. We hebben een vouwwagen met vaste keuken en koelkast, dus die 90 euro is borden, pannen, bestek, opbouwbare emmer (niet helemaal keuken), bakjes, bekers, en een grillplaatje dat we als extra pit gebruiken om vlees/vis op te bakken. We hebben het bestek plus 3 pannen bij de kringloop gekocht voor 8 euro. Verder is de verlichting relatief vrij duur, zo'n 100 euro in ons geval. Ik ben vast wat vergeten, maar dit is wel de basis. Wij kamperen wel "licht", dus nemen zo min mogelijk mee zonder teveel in comfort in te leveren. Zo hebben wij geen prullenbakje, maar doen we een trekbandzak aan een haak aan de stok van de voortent. We hebben geen apart afwasteiltje, we gebruiken een kistje dat in de vouwwagen staat waar we onderweg spullen in hebben zitten. Ik zou nog wel een omnia oven willen, maar goed, die neemt nu toch teveel ruimte in. Als de kinderen ooit niet meer mee gaan is dat wellicht nog een optie.

Lars

Totaal offtopic (sorry), maar de Omnia is fantastisch. Hebben het ding nu 2 jaar, zou nooit meer zonder willen  :)

Ontopic: onze eerste uitzet kostte zo'n 300 euro. Wel gebruik gemaakt van bestek/borden en dergelijke van de kinderen, dus IKEA plastic. Gebruiken we nog steeds  :# maar lastig in te schatten, haringen, zeiltjes, vloerkleden en dergelijke hadden we al.

martijn82

Citaat van: Lars op september 01, 2021, 12:00:55 AM
Totaal offtopic (sorry), maar de Omnia is fantastisch. Hebben het ding nu 2 jaar, zou nooit meer zonder willen  :)

Ontopic: onze eerste uitzet kostte zo'n 300 euro. Wel gebruik gemaakt van bestek/borden en dergelijke van de kinderen, dus IKEA plastic. Gebruiken we nog steeds  :# maar lastig in te schatten, haringen, zeiltjes, vloerkleden en dergelijke hadden we al.
Die omnia is het geld meer dan waard. Vooral met kinderen op een natte dag. Hihi

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk