Oriënterend op een tenttrailer, nu nog een caravan.

Gestart door Joergarms, januari 31, 2023, 08:59:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

martjeklap

Als je eventueel nog  vragen over de Traildog hebt kan je ook een pb sturen.

Joergarms

Citaat van: martjeklap op februari 02, 2023, 01:14:02 PM
Als je eventueel nog  vragen over de Traildog hebt kan je ook een pb sturen.

Thanks.
Traildog is ook zeker n merk dat onze aandacht heeft.  Dus mocht ik iets willen weten, dan kom ik erop terug.

Joergarms

Citaat van: Jer81 op februari 02, 2023, 01:01:03 PM
Heel veel plezier! En ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Wij ook haha.
Alleen het oriënteren is al leuk.

CJ-Albert

Al een Gordigear bekeken? Deze worden ook met trailer geleverd via het dealernetwerk.....

https://www.campingtrend.nl/nieuws/gordigear-2-go-is-tent-op-een-aanhanger-met-korte-levertijd/

LarsNL

Mdroog

Als je campwerk mooi vind, koop dat een goede 2ehands 3dog, kost wat maar jongen wat kanpeert dat fantastisch. Laat je niet afschrikken door de leeftijd, ik zag op de beurs destijds het verschil tussen 12jaar kamperen en een nieuwe nauwelijks.. Op de koffie in Ommen, desnoods in de Facebook groepen NL en DE, lekker zoeken, daar zie je vaak ook de geschiedenis van de occasie. Succes en veel speurgenot

LarsNL

Wat een prijzen .... Iets minder stoer en luxer een Aart Kok Zambezi al bekeken?

Ebbingnl

En een Smitveld?? Berg binnen ruimte en ziet niet eens dat het een tenttrailer is.

Joergarms

We zijn geslaagd. 
De tweedehands viel af, ondanks de vrij jonge leeftijd richting wel wat gebruikerssporen.

Daarna doorgereden naar Bravo in Ommen.
Aanvankelijk om eens te zien hoe groot het verschil qua uiterlijk is tussen nieuw en gebruikt.
Maar, ze hebben daar ook de Trigano Camptrail staan.  En die ziet er zo goed uit, dat we m direct maar besteld hebben. Medio Maart wordt ie geleverd.
Dus de caravan gaat op Marktplaats binnenkort.
En in mei kunnen we dan al onze eerste week met de vouwwagen gaan ervaren. Heel veel zin in.
De zomer is ook al gepland, dan gaan we 3 weken naar Zwitserland en Italië.

Overigens erg prettig geholpen bij Bravo, fijne ontspannen sfeer, niet te opdringerig.

muis

Gefeliciteerd  :> alvast veel plezier van de Camptrail. Misschien is het klapweekend een leuk moment om het uit te proberen  :J

Jer81

Gefeliciteerd! Mooie wagen is het geworden. Heb ook goede verhalen gehoord over Bravo.

martijn82

Gefeliciteerd met jullie aankoop

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

FrankAndrea

Gefeliciteerd met jullie aankoop en  veel plezier.  :J

Joergarms

Thanks  allemaal.
Nog 2 maandjes geduld, en dat heb ik nooit zoveel haha.
We kunnen m gelukkig thuis stallen, dus we kunnen m regelmatig een lang weekend uitproberen. Vorig jaar voor t eerst eigenlijk begonnen met lange weekenden kamperen, tussen de echte vakanties door. Soms hoef je maar een uurtje te rijden om helemaal weg te zijn. 

martjeklap