Chattopic voorjaarsklapweekend 2023

Gestart door muis, december 09, 2022, 11:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Nee, ik wilde morgen de vouwwagen halen en gaan (hier is het nu voorjaarsvakantie) maar de stalling is,  ivm personeelstekort alleen maandag en zaterdag open.  Daarnaast had ik voor 1 november aan moeten geven dat ik hem voor 16 maart misschien zou willen halen dmv een a4 op mn vouwwagen ::) ::) dat had ik gemist want ik heb hem pas in december pas teruggebracht  :H :I dus helaas,  nog even geduld en ga ik waarschijnlijk over 2 weken :# :J

nadine40

Citaat van: muis op maart 01, 2023, 10:47:56 PM
Nee, ik wilde morgen de vouwwagen halen en gaan (hier is het nu voorjaarsvakantie) maar de stalling is,  ivm personeelstekort alleen maandag en zaterdag open.  Daarnaast had ik voor 1 november aan moeten geven dat ik hem voor 16 maart misschien zou willen halen dmv een a4 op mn vouwwagen ::) ::) dat had ik gemist want ik heb hem pas in december pas teruggebracht  :H :I dus helaas,  nog even geduld en ga ik waarschijnlijk over 2 weken :# :J

Jammer! Nog even volhouden dus, sterkte  :)

muis

muis

Weekendje proefdraaien, wat een heerlijk weer  :>

nadine40

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

hoek_tre

We hebben ons aangemeld voor het klapweekend. Ik hoop dat de stroom-verdeel-kast dit jaar geen aantrekkingskracht heeft op onze jongste bengel :#

muis

Gezellig :> dat hoop ik ook maar toen was hij 4 of 5 toch? :#

FrankAndrea

Citaat van: muis op maart 18, 2023, 01:02:03 PM
Weekendje proefdraaien, wat een heerlijk weer  :>

Waar zit je? Inderdaad heerlijk weer.

muis

We zitten nu bij Alphen aan den Rijn onder de luifel van Krizz :J

FrankAndrea

Gaaf. Geniet ervan en veel plezier samen. :J

muis

Ja zo fijn om al weer op pad te zijn.  Volop genieten  :J

Theu

Krizz heeft altijd populaire luifels gehad. De nieuwe luifel is dus ook goed gekeurd.

Hemertje

Alex

Nee de opus werd opgehaald die bij ons gestald stond dit jaar.
Hij is weer terug naar Alkmaar.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden