Chattopic voorjaarsklapweekend 2023

Gestart door muis, december 09, 2022, 11:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

getiem

Die kende ik nog niet! Mooie. Even opgezocht: Vouw camper. Ook te voorzien van warm stromend water, kachel, thuis bioscoop met projector en geluid systeem. Accu, mover etc etc.
Ziet er luxe uit.
Kamperen met de wouw-factor

Klavertjes

En dat is tie  :)

De thuisbioscoop hebben we voor bedankt, maar verder van alle gemakken voorzien. Het warme stromende water is van dit jaar volgens mij, dus dat hebben we niet, stromend wel.

M'n handen jeuken om 'm even open te klappen (ehm op te blazen) maar het is zo vochtig  :N dus we twijfelen erg.

Hopenlijk over twee weken eerste weekendje weg!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

metalpe

't is een mooi ding ja. Wij hebben onze Odyssee verkocht en deze winter vanalles overwogen.

Alle filmpjes van + een echte opus bekeken (bleek voor ons gebruik toch te veel nadelen te hebben), alle soorten caravans bekeken (idem,maar nog veel meer nadelen dan voordelen ;) ), een aantal (merken) vouwwagens, uiteindelijk een nieuwe CCCX besteld, die sluimerde eigenlijk al een paar jaar in ons achterhoofd, maar we wilden alle opties toch nog eens herbekijken voor zo'n uitgave, zodat we binnen 5 jaar niet weer voor die keuze hoeven te staan.  Hopelijk komt hij snel!

Opus is echter ook een mooi concept! Heel anders dan alle anderen.

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

muis

Zo, weer thuis na het eerste weekend proefdraaien voor het klapweekend.

getiem

Die opus, bed is voor mij te kort ;). 1.90m

En met MTTL van 800-1500kg, afhankelijk van je opties, ook redelijk zwaar.
Kamperen met de wouw-factor

Jon

Citaat van: muis op maart 19, 2023, 03:45:55 PM
Zo, weer thuis na het eerste weekend proefdraaien voor het klapweekend.
Proefdraaien met zo'n lente-achtig weekeinde zal geen straf zijn geweest....
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

Het was erg fijn :J dit was ook meteen de kortste winterstop. Laatste weekend van oktober voor het laatst een nu al weer op pad :>

koennie

ìs er nog plaats voor een Flyer, 2 volwassenen en 2 kleine kinderen?
Wellich dat wij ook aanhaken als dat kan. Sinds kort eindelijk in het bezit van een Flyer uit 2009.

muis

Ja hoor, dat kan zeker.  Leuk,  ik heb een Flyer uit 2005 een Albertine heeft een refurbished Flyer .  :J

Eize

Sinds 2022 beschikken wij over een Tuareg en kunnen dit keer niet deelnemen.
Vanaf dit weekend maken wij een tour door Denemarken.
Hopelijk kunnen we bij de najaarsweekend wel aanwezig zijn?
Ontvangen wij hierover een mail?

Alex

Die word ook op het forum aangekondigd.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GertjanA

Citaat van: Eize op april 11, 2023, 10:49:56 AM
Sinds 2022 beschikken wij over een Tuareg en kunnen dit keer niet deelnemen.
Vanaf dit weekend maken wij een tour door Denemarken.
Hopelijk kunnen we bij de najaarsweekend wel aanwezig zijn?
Ontvangen wij hierover een mail?

Normaal gesproken is dit het 3e weekend in September. Meestal met goed weer...

Miekje

Ik wil ook graag komen met de nieuwe Waterfront. Maar ik weet niet of dat lukt, wat werk betreft. Ik weet ook niet hoe dit forum werkt. Maar ik doe mijn best.

muis

Dat zouden we leuk vinden :J In het aanmeldtopic staat alle informatie  :J

Ernst-Jan

Vraagje, zijn er ook kinderen van rond de 11 aanwezig en-/of is daar wat te doen voor kinderen?