Verkocht: Holtkamper Kyte/Aero aanhaaktafel bamboe (zelfmaak!)

Gestart door KlapJoeri, juli 02, 2023, 09:21:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

KlapJoeri

Ik heb van onze Defa bamboe kampeertafel 2 stuks aanhaaktafels gemaakt voor aan de keuken van onze Aero.
Althans, 1 voor onze Aero en 1 bied ik er hierbij aan ter overname :) Zie de foto's in de bijlage.

We wilden qua eettafel graag 1 maat grotere Defa tafel dus die hebben we gekocht zodat we onze "oude" (2 jaar oud)  Defa tafel konden ombouwen naar 2 aanhaaktafels.
Zie het resultaat op de foto's. Heb je interesse, stuur me een PB!

De afmetingen zijn 120x37cm, poten zijn in hoogte verstelbaar om overal waterpas te kunnen zetten.
Om hem te bevestigen aan de keuken van de vouwwagen hoef je alleen het keukenblad met een torx schroevendraaier wat los te draaien en dan een alu beugeltje met dubbelzijdig tape  (beugel met tape lever ik erbij) onder het werkblad te plakken en het keukenblad weer vast te draaien.

Het blad aan de bovenzijde heeft geen beschadigingen, aan de onderzijde zitten nog wat oude schroefgaten van waar de poten eerder zaten natuurlijk.

Op te halen regio Nijmegen, vaste prijs € 100,00
The cold never bothered me anyway.....

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden