Foto’s plaatsen

Gestart door Bonny, juli 24, 2023, 07:23:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Omdat er wat vragen waren over hoe je een foto op het forum kunt plaatsen .
Hierbij de uitleg in plaatjes .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Hemertje

Let op de grootte, deze mag per bestand maximaal 4.000KB zijn

kimopo

Ik gebruik 'Tiny photo' om grote foto's te verkleinen (ik verklein ze tot 40%) en tóch duidelijk te houden.
Zo passen ze hiér beter zonder dat de pagina al vol is met 1 afbeelding 😉
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Hemertje

Op de iPhone kan je na het selecteren onderaan kiezen met welk formaat je wilt plaatsen

Royc

Ik kan geen foto's toevoegen want ik krijg die optie voor een bijlage toe te voegen niet te zien  :?

Alex

Ook niet als je op gebruikers actie drukt en dan op reageren??
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Royc

Hemertje

Citaat van: Alex op april 27, 2025, 10:11:03 AMOok niet als je op gebruikers actie drukt en dan op reageren??

ja dan wel, maar deze foto optie is niet beschikbaar wanneer je gelijk wilt reageren via "Snel beantwoorden"
viel me van de week op

Alex

Klopt dit was volgens mij bij de vorige versie ook niet mogelijk.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Markvv

Citaat van: Hemertje op juli 24, 2023, 02:22:48 PMOp de iPhone kan je na het selecteren onderaan kiezen met welk formaat je wilt plaatsen

Bedankt dit is echt de Tip van de week 👍🏼
Nu hoef ik foto's niet meer eerst naar mezelf te mailen of ze ergens verkleint te kunnen posten.