Locaties om de vouwwagen te drogen

Gestart door CEO, augustus 06, 2023, 08:44:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

kimopo

Citaat van: 6ink op mei 03, 2024, 09:58:19 AM
Bij nader inzien zou ik er zo een weekend kunnen staan  :H

🤣
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Klapmoose

Citaat van: 6ink op mei 03, 2024, 09:58:19 AM
In Zwolle kan je ook laten drogen onder de viaduct van de A28 bij de Vecht net voorbij Berkum. Daar staan ook regelmatig trailers, je kan daar je boot van de helling te water laten gaan. Het is alleen een beetje zanderig, persoonlijk zou ik doorrijden naar de Ikea. Stoeltjes uitklappen, kopje koffie, ijsje, hotdog en de kinderen naar Smalland. Bij nader inzien zou ik er zo een weekend kunnen staan  :H

Die viaduct is inderdaad ook een optie. Maar als ik zo je verhaal lees kan ik me eigenlijk geen betere camping meer voorstellen dan de Ikea.

Bonny

Citaat van: Klapmoose op mei 03, 2024, 05:27:06 PM

Die viaduct is inderdaad ook een optie. Maar als ik zo je verhaal lees kan ik me eigenlijk geen betere camping meer voorstellen dan de Ikea.
Alex vind dat te duur  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

CEO

Waardeloos sanitair ook: er zijn niet eens douches...
If you choose not to decide, you still have made a choice!

MrAcid

kimopo

Citaat van: Bonny op mei 03, 2024, 05:30:45 PM
Alex vind dat te duur  :#

Maar met je klantenkaart heb je wel gratis koffie  :J
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Tgroot

Citaat van: leeuw op mei 10, 2014, 12:46:31 PM
In navolging van de discussie in een ander topic, ben ik zo vrij deze te openen.

In principe laat ik de vouwwagen in de eigen garage drogen.

Maar als dat niet kan vanwege ruimte gebrek heb ik onderstaande optie als uitwijk mogelijkheid.

Amersfoort, vanadiumweg.  In het weekend staan er meestal veel minder auto's, zeker op zondag

Wij hebben hem laatst opengezet op een zondag op de parkeerplaats bij Superfun in Amersfoort. Daar is het vaak heel rustig, helemaal als links achter het gebouw gaat staan. We kunnen hem ook op een veldje achter ons huis zetten, maar dat was veel te nat toen. Dit was een mooie oplossing.

poldertoerist

In Gouda op industrieterrein de Goudse Poort (waar ook Vrijbuiter zit) staat een mooie meerlaagse gratis parkeergarage.. bijna altijd helemaal leeg!

Kan je wat je miste op vakantie nog even halen bij de Vrijbuiter en de vloer is lekker glad dus beetje skaten als tijdverdrijf is ook lekker.
Adventure Awaits

CEO

Goeie, eigenlijk ken ik die ook en is het maar 20 minuutjes rijden...

qjbikker

Hoe makkelijk is het om de tent van de wagen te halen en hem op zolder te drogen. Deed ik vroeger altijd met mijn Trigano. De tent ging er in het voorjaar pas weer op.

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

CEO

Leuk, maar niet iedereen heeft ene zolder... wij hebben er wel een, maar die is bewoond.

Het topic gaat over plekken om de kar te drogen, niet over de vraag of iemand een andere oplossing heeft. Voel je echter wel vrij om hier een separaat onderwerp voor te openen.