Keuken Camplet north

Gestart door Hannah, juli 12, 2024, 02:23:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hannah

Wij hebben na ruim 20 jaar onze ouwe trouwe Camplet concorde ingeruild voor een nieuwe Camplet north. Reden: de concorde had geen gasveer om de bak te helpen openen, en met het stijgen van de leeftijd opgelopen gewrichtsschade werd dat steeds meer een punt. En ik moet zeggen: zo'n gasveer scheelt aanzienlijk! We klappen het deksel nu weer fluitend om.  :>

Hadden we 20 jaar geleden geen keus wat betreft keuken(die zat er toen standaard bij), nu is de keuken nu een optie geworden.
Voor ons dient de keuken als opbergplek voor het serviesgoed, afzetplek en plaats om te koken. De watervoorziening gebruiken we niet, die ging er bij de concorde ook meteen uit. Voor die functies vonden we de prijs van de keukenoptie wel erg hoog... en dus een andere oplossing gezocht.
Die kwam van marktplaats voor 10 euro, kijk da's een andere prijs.  8) Voldoet aan onze wensen van vaste afzetplek, vaste opbergplek, en evt. een plek om het gasstel op te zetten. Degenen met (klein)kinderen zullen hem vast wel herkennen.  :J Vastgemaakt aan de achterkant van de draaideur met U-profieltjes. Voor 1 overnachting doen we het met het vaste kastje aan de deur (en gebruiken we het gasstel eigenlijk niet), voor een langer kamp komt het opvouwkastje er naast. Mijn broer zei heel voorzichtig: je weet toch wel dat die kookplaatjes het niet echt doen he?  :H Jahoor, dat weten we. Maar we hebben ze laten zitten voor de fun, ik vind het wel wat hebben!

( heb een foto geprobeerd te uploade, benieuwd of die er bij staat?  :?)

Thomas1984

Hahahaha oh wow hier moest ik hard om lachen nadat ik een tweede keer moest kijken. Hilarische én functionele oplossing, heerlijk!
Misschien de ledjes in het speelkookplaatje vervangen voor wat sfeerlicht? ;)

poldertoerist

knappe keuken hoor.

en met het ouder worden krijgen we we vaker heimwee naar onze jeugd.:)16]
Adventure Awaits

Tgroot

FrankAndrea

Citaat van: poldertoerist op juli 12, 2024, 03:08:22 PM
knappe keuken hoor.

en met het ouder worden krijgen we we vaker heimwee naar onze jeugd.:)16]

:>geweldig idee.

Yella

Citaat van: Hannah op juli 12, 2024, 02:23:50 PM
Wij hebben na ruim 20 jaar onze ouwe trouwe Camplet concorde ingeruild voor een nieuwe Camplet north. Reden: de concorde had geen gasveer om de bak te helpen openen, en met het stijgen van de leeftijd opgelopen gewrichtsschade werd dat steeds meer een punt. En ik moet zeggen: zo'n gasveer scheelt aanzienlijk! We klappen het deksel nu weer fluitend om.  :>

Hadden we 20 jaar geleden geen keus wat betreft keuken(die zat er toen standaard bij), nu is de keuken nu een optie geworden.
Voor ons dient de keuken als opbergplek voor het serviesgoed, afzetplek en plaats om te koken. De watervoorziening gebruiken we niet, die ging er bij de concorde ook meteen uit. Voor die functies vonden we de prijs van de keukenoptie wel erg hoog... en dus een andere oplossing gezocht.
Die kwam van marktplaats voor 10 euro, kijk da's een andere prijs.  8) Voldoet aan onze wensen van vaste afzetplek, vaste opbergplek, en evt. een plek om het gasstel op te zetten. Degenen met (klein)kinderen zullen hem vast wel herkennen.  :J Vastgemaakt aan de achterkant van de draaideur met U-profieltjes. Voor 1 overnachting doen we het met het vaste kastje aan de deur (en gebruiken we het gasstel eigenlijk niet), voor een langer kamp komt het opvouwkastje er naast. Mijn broer zei heel voorzichtig: je weet toch wel dat die kookplaatjes het niet echt doen he?  :H Jahoor, dat weten we. Maar we hebben ze laten zitten voor de fun, ik vind het wel wat hebben!

( heb een foto geprobeerd te uploade, benieuwd of die er bij staat?  :?)
Leuke oplossing. zoiets heb ik 30 jaar geleden nog gemaakt voor de Peuterspeelzaal. hadden geen geld voor de toen enorm dure keukentjes. en ik was voor een paar tientjes klaar. kinderen vochten er bijna om wie er mocht spelen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Hannah

Ja leuk he? Komt niet uit mijn jeugd, maar de kleinkinderen hebben er wel zo een. Ik word er ook iedere keer vrolijk van. Het leuke is dat het blokje zonder bovenbouw en met geamputeerde pootjes precies past. Een prachtige indraaibare ( dus geen tilwerk) keuken waarin alle borden, kopjes, bekers, pannen, bestek etc.  een vaste plek hebben.