Wat gaat er zeker mee in de vouwwagen op vakantie ?

Gestart door Alex, juli 14, 2024, 04:44:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Wat gaat er zeker mee in de vouwwagen op vakantie ?
Wij nemen altijd ons camping oventje mee .
Vertel waar kan jij niet zonder op de camping .

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Joergarms

Koenta_kinte

De staafmixer met hakmolen. Niks zo simpel als wat groenten met water en bouillon in een pan gooien en daar dan soep van maken. Was toen de kinderen klein waren de makkelijkste manier om er op vakantie snel groenten in te krijgen. Toen maakten we er ook nog pastasaus mee waarin 'he bah het is groen en dus groente' onzichtbaar was  :O. Tegenwoordig eten de kinderen gewoon alles, zelfs groenten, maar soep op vakantie blijft favoriet. Dus de staafmixer gaat standaard mee.

sammyvannorel

Das een goeie die staafmixer: ik moet nog even naar de action om een goedkoop exemplaar op de kop te tikken: ik mix er altijd mijn beslag voor mijn pannekoeken mee, en geen pannekoeken is geen vakantie volgens onze jongens.
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

kimopo

Ons keteltje om op 'n pitje water te koken en oploskoffie... Vanaf nu 't keteltje en 't doosje met 't koffiemolentje, koffiebonen en de aeropress go  KK
Én de elektrische deken ligt standaard op 't matras 😉
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

xray

Oventje gaat hier ook mee voor de broodjes, pizza's etc. Ook gaan er 2 percolator koffie potjes mee voor de espresso en een melkopschuimer voor de cappuccino's  :#
Uiteraard gaat er veel meer mee maar dit zijn wel de belangrijkste items.....

cahummel

Eigenlijk zo weinig mogelijk, 1 relaxstoel, 1 tafel, 2 kleine klapstoelen en een koelboxstandaard. Wat dit jaar zeker meegaat en eerder nog niet is de omnia camping oven. Lekker lasagne maken of verse appeltaart!! Of om broodjes in af te bakken. Als iemand nog goeie omnia recepten weet, houd ik me aanbevolen (en ja, ik ken het topic al).

Hemertje

Hannah

Leuk om te lezen hoe iedereen verschilt. Wij houden het vrij basic, er gaat geen geen oven, percolator, melkschuimer, portapotti etc. mee. Belangrijk zijn onze dekbedden (lekker warm slapen) en de stoelen om lekker te zitten. Verder vind ik de (inmiddels stokoude) koelbox wel een luxe, net als het keramische kacheltje voor als het kil is. Maar dat is het dan wel zo'n beetje.
Oja, en een flinke stapel boeken en het scrabblespel ontbreken zeker niet.

Albert83

Zo weinig mogelijk, ik moet op de kilo's letten. Bij koudere nachten gaat er een elektrische deken mee :X en een kruik.

Marjolein_B

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

OhPeeCee

E-reader
Gereedsschaps doosje om de stoelen te fixen.
Vanaf nu Tear-Aid voor doek en bisonyl

KampeerFan

metalpe

Citaat van: KampeerFan op juli 17, 2024, 06:01:06 PM
KUBB! De grote versie  :K
Wij zijn overgestapt op Mölky :)

Verstuurd vanaf mijn moto g54 5G met Tapatalk