Kleurnummer roadmaster

Gestart door XentriX, augustus 07, 2024, 07:31:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

XentriX

Ik heb inmiddels al verschillende zoekopdrachten doorlopen en topics doorgelezen. Daar wordt eigenlijk overal verwezen naar Roadmaster zelf voor de kleur en de lak.
Aangezien Roadmaster al lange tijd niet bestaat is dat geen optie en wil onze kar wel van een opknapbeurt voorzien. Is er inmiddels iemand die een kleurcode heeft zodat ik die kan laten mengen? Zijn er mensen geweest die hun kar of een onderdeel daarvan ergens hebben laten scannen op kleur?

Ik hoor het graag!

bernie

Misschien bij Swiba in t'Zand proberen of daar een kleur nummer te achterhalen is? Ze hebben diverse dingen voor Roadmaster en misschien zelfs wel een orgineel potje lak. Je kunt het altijd proberen.

Drikusniet

Ik zou gewoon naar een schildersbedrijf gaan en het daar laten scannen. Reden is dat verkleuring door de zon e.d. direct wordt meegenomen bij het scannen.
(Ze hebben tegenwoordig draadloze scanners, dus de vouwwagen kan gewoon buiten blijven :-)

poldertoerist

En als je dat toch te ingewikkeld vindt. het zal een standaard Ral kleur zijn.  Een goede verfzaak, die ook autolakken en bootlakken mengt heeft daar ook waaiers van liggen die je meestal wel even mee naar huis mag nemen.  dan is het gewoon de waaier ernaast en matchen maar.

Adventure Awaits

Martijnonstage

Volgens de Roadmaster vouwwagen facebook groep is RAL7032 de juiste kleur