Najaarsklappertje peiling, wie zou mee willen gaan en wanneer ?

Gestart door kimopo, juni 24, 2024, 03:05:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

kimopo

Citaat van: Mike op augustus 10, 2024, 06:58:33 PM
is de korting ook evt tot en met mandag? ik zou graag nacht langer willen blijven. en ook zie ik dat een bijzet tentje extra kost.
waaromis dat apart? ik boek neem ik aan toch een plek van aantal M2.

weet iemand hier de antwoorden op.

Ik denk dat u best even een berichtje aan de camping stuurt via de link om dat te vragen...ik weet dat niet.
Het is onze eerste keer een plekje te vinden en die vraag heb ik niet gesteld ☺️
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Bonny

Citaat van: Mike op augustus 10, 2024, 06:58:33 PM
is de korting ook evt tot en met mandag? ik zou graag nacht langer willen blijven. en ook zie ik dat een bijzet tentje extra kost.
waaromis dat apart? ik boek neem ik aan toch een plek van aantal M2.

weet iemand hier de antwoorden op.

Je wil de cocoon uitproberen?
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Mike

ja we hebben hem al hiere uitgezet maar nog niet geslapen erin hahaha maar idd we willen wel nog even weekendje ermee kamperen. maar ik zie dat meerdere campings dit blijkbaar doen. maar je hebt tocvh meerder maten vouwwagens dus een grote vw zoals mijn oude trigano betaald zelfde als mij met een cocoon das toch gek.....

Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

Bonny

Volgens mij betaal je op de meeste campings altijd het zelfde voor een vouwwagen .
Maakt niet uit of je een kleine of een grote vouwwagen hebt .
In het buitenland kun je soms kiezen uit de grote van de plaats .
Hier in Nederland eigenlijk nog niet tegen gekomen .

Mike

ik heb nog nooit meegemaakt dat ik voor een bijzettentje extra betaal vaak mag je er 1 bijzetten. want je boekt een plek op het aantal vierkante meters althans zo ben ik gewend en wat je er dan opdoet is dan je eigen zolang je maar in jouw viernakte meters blijft. maar ik zal wel eens belen hoe dat zit want ik ben heel benieuwd wat hun antwoord erop is.
Met de Vrouw en Kindjes.

Hannah

Jahoor, komt zeker vaker voor. Iedere camping hanteert zijn eigen prijsopbouw.

Soms 1 bijzettent in de plaatsprijs, soms voor ieder bijzettent betalen.
Soms zo vaak douchen als je wilt in de plaatsprijs, soms met douchemuntjes of sepcard.
Soms 2 personen in de plaatsprijs, soms voor iedere persoon een tarief.
Soms auto in de plaatsprijs, soms een tarief voor de auto.
Soms een prijs voor het hele seizoen, soms laagseizoen en hoogseizoenprijzen.
En ga zo maar door.

Hannah

Kijk b.v eens naar de link van de camping van Jutterje in het topic waar gaan we heen.

kimopo

Citaat van: Mike op augustus 11, 2024, 10:49:16 AM
ik heb nog nooit meegemaakt dat ik voor een bijzettentje extra betaal vaak mag je er 1 bijzetten. want je boekt een plek op het aantal vierkante meters althans zo ben ik gewend en wat je er dan opdoet is dan je eigen zolang je maar in jouw viernakte meters blijft. maar ik zal wel eens belen hoe dat zit want ik ben heel benieuwd wat hun antwoord erop is.

Ik heb de site nog eens gelezen en kan er eigenlijk niét duidelijk uit opmaken dat het trekkerstentje à € 2 éxtra is óf dat dat gelijk is aan of ipv de vouwwagen 🤔
De prijslijst beschrijft de persoonsprijs, trekkerstentje, auto, extra auto, bezoek maar niet of het dus ook een extra tentjebetreft.

kimopo

Ik was nieuwsgierig genoeg en heb alvast een berichtje gedaan 😉

Goedemiddag,

Op het Vouwwagenclub forum staat het bericht van ons over ons "najaarsklappertje" bij jullie.
Nu vroeg iemand of het klopt dat er voor een extra tentje apart betaald moet worden.
Ik heb jullie prijslijst nog eens gelezen en moet bekennen dat het niet overduidelijk is of jullie met "trekkerstent" à € 2 een éxtra tentje bedoelen naast een vouwwagen/caravan ?

Dus is het, persoonsprijs + vouwwagen/caravan/trekkerstent óf voor een éxtra trekkerstent ernaast ?
Kunt u mij dit vertellen zodat ik het in het bericht kan zetten ?

En zojuist ontving ik dit antwoord:

CiteerHallo Mar

Met een extra tentje bedoelen wij een tentje naast de caravan of vouwwagen.
Dus als je een extra tentje erbij hebt dan is dat die € 2,00 .

Bonny

kimopo

Citaat van: Van_looney op juli 21, 2024, 11:23:35 AM
Het ligt natuurlijk een beetje aan het weer, daar laten we het even van afhangen.

Gezien de voorspellingen, al 'n keuze gemaakt ?

kimopo

Citaat van: Mike op augustus 11, 2024, 10:49:16 AM
... maar ik zal wel eens belen hoe dat zit want ik ben heel benieuwd wat hun antwoord erop is.

Heb je nog gebeld @Mike en duidelijkheid gekregen over 't willen blijven tot maandag ?

Ik zie dat de agenda nog steeds plekken biedt en gezien de vooruitzichten gaan we krijgen wat ons toekomt 😉🌤️🌞

Mike

ja heb keuze gemaakt

ik ga zelf naar een andsere camping met alleen het gezin.
reden: de berekening van de camping vind ik niet prettig. 6 persoonstent betaald netzoveel als een 2 persoonstent.n dit geval vouwwagen dan. en dan alle extra kosten er nog bij. en nee heb niet gebeld verhaal van de 'extra" tent was voor mij al eigenlijk een reden niet te komen plus dat het erg ver rijden is voor een weekendje vanaf ons.
dus we gaan naar rabbit hill voor het weekend. was goedkoper en dan met zwembad en alles erbij.

maar geniet daar ook van het mooie weer.
en wij stonden er van de zomer ook drie weken in de buurt dus dat maakte het ook niet aantrekkelijk om zo snel weer te komen..

maar voor die gaan veel plezier.
Met de Vrouw en Kindjes.

Alex

Veel plezier.
Ook wel fijn een camping met alles erop en eraan.
Dit kun je ook niet vergelijken met elkaar

Maar snap het niet helemaal.
Dus je zegt 6 persoons tent net zoveel als een 2 persoons???
Volgens mij ben je dan juist goedkoper uit maar goed.
En je hebt geen tent maar een vouwwagen.
Die worden over het algemeen gerekend als caravan plaats.
Dus zolang die op de plek past dan is het goed.
Je betaald niet per vierkante meter maar per plek.
Vind het altijd wel flauw als je ook bij moet betalen voor een bijzet tentje maar dit hadden we vast wel kunnen regelen.

Wij zijn met 2 personen nog geen 45 euro voor een heel weekend kwijt en dat is tegenwoordig een gemiddelde prijs voor dit soort camping.

Volgend jaar weer een kans op het voorjaar weekend.
Neem maar alvast vrij.  ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mike

a met die tent bedoelde ik dus de vouwwagen. maar meer als een 6 persoons in groter dan een 2 persoons en ik begreep dat je hier dus niet voor je aantal m2 meter betaald maar per kampeermiddel. dus dan betaal je meer in verhouden zeg maar. ja typte het mischien een beetje raar. en idd dat bijzettentje vind ik dus ook zo een onzin omdat je normaal gesporken een x aantal m2 meter boekt en in dit geval dus niet. dus ik volede me nu beetje genaaid omdat ik van die trigano van 10x 5 naar me cocoon gaat met 4x5 en dan hetzelfde kwijt bent en dus meer omdat ik een bijzettent heb hahaha maar wie weet voorjaar.

Met de Vrouw en Kindjes.