Het grote klapweekend 2025 chat topic

Gestart door Alex, mei 20, 2024, 08:19:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Citaat van: Beukertje op april 23, 2025, 11:21:27 PMMogen wij (de Kuijfjes) ook Nora aanmelden voor het klapweekend?:)4]
Het wordt dus: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn (8) en Nora (10 weken) met een Combi Camp Country.

Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk

Wat een schatje  :)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Stefaan

Ik heb me aangemeld, het probleem is niet dat ik geen vouwwagen heb, maar geen trekauto. Dus dat moet ik nog even regelen. Ik zie mezelf geen 20 km lopen met een vouwwagen.

Alex

Zo zijn wij ook begonnen.
Vrienden hebben ons ooit naar een camping gebracht onze eerste kampeer uitje.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Tim_V

Citaat van: Beukertje op april 23, 2025, 11:21:27 PMMogen wij (de Kuijfjes) ook Nora aanmelden voor het klapweekend?:)4]
Het wordt dus: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn (8) en Nora (10 weken) met een Combi Camp Country.

Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk

Wat leuk!!

Volgens mij gaan de trouwe viervoeters ook een leuk weekend hebben. Er zijn genoeg speelkameraadjes

Bonny

Citaat van: Stefaan op april 24, 2025, 09:26:02 AMIk heb me aangemeld, het probleem is niet dat ik geen vouwwagen heb, maar geen trekauto. Dus dat moet ik nog even regelen. Ik zie mezelf geen 20 km lopen met een vouwwagen.

Gezellig en het komt vast goed  :J
En idd zo zijn wij ook begonnen  :)

Alex

Met dit weer begint het wel te kriebelen.
Wat een top weer.
Wie heeft er voorjaars vakantie???
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

Citaat van: Alex op april 27, 2025, 10:19:23 AMMet dit weer begint het wel te kriebelen.
Wat een top weer.
Wie heeft er voorjaars vakantie???

Afgelopen week gehad
Zit er al weer op voor mij

Bonny

Jammer hoor .
En volgende vakantie is Hemelvaart klapweekend ?

Hemertje

pjottum

Bonny