Gezocht: Kantelbeugel voor Camp-Let (nieuw type)

Gestart door jjdekroon, april 28, 2025, 10:20:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

jjdekroon

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een kantelbeugel voor mijn Camp-Let. Het gaat specifiek om het nieuwe type dat om de koker van het frame gemonteerd wordt. Hoewel ik deze nieuw bij verschillende dealers online heb gevonden, vind ik het belangrijk om eerst te kijken of er misschien iemand is die deze kantelbeugel niet meer gebruikt en over heeft.

Vanuit het oogpunt van circulariteit en duurzaamheid van gebruiksvoorwerpen, zou ik het geweldig vinden als ik een tweedehands exemplaar kon vinden. Heb je zo'n kantelbeugel over en wil je hem kwijt? Laat het me dan gerust weten!

Ik heb een foto toegevoegd voor duidelijkheid.

Bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,

Jan Jasper de Kroon
Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Hemertje

Hoi, weet je zeker dat jeje vouwwagen wilt gaan kantelen?

In de praktijk levert het vaak niet zoveel op, de wagen is in de hoogte vaak gelijk aan de breedte van de wagen
En je wagen moet leeg wil je hem kunnen kantelen, dus je spullen moet je dan alsnog ergens anders kwijt!

jjdekroon

@Hemertje

Momenteel haal ik voor de winter ook al alle attributen e.d. uit de vouwwagen en sla deze bij me thuis op zolder op, dus dit zal voor mij niet zozeer het probleem wezen.
De gemeten breedte van de Camp-Let is ongeveer 1,45, gekanteld is de Camp-Let (met banden en imperiaal) ongeveer 98cm.
Wanneer de banden er af zouden wezen dan zou ik uitkomen op ongeveer 75-80 cm.
Dit zou voldoende wezen om de caravan bij een familielid in de stalling te plaatsen.

Vriendelijke groet,

Jan Jasper de Kroon