Drink/Hapjes proeverij klapweekend 2025

Gestart door Alex, mei 11, 2025, 06:40:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Heb net contact gehad met de organisatie van vorig jaar en ook dit jaar zal er een proeverij zijn.
We zullen proberen om er een gezellig vuurtje bij te hebben.

Het is natuurlijk niet verplicht om een alcohol houdend drankje mee te nemen.
Ons lijkt het leuk dat je een typisch hapje en of drankje mee te nemen uit je regio.

De plek en dag zullen we nog communiceren.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

Altijd goed.
Zal weer eens kijken of we wat lekkere biertjes kunnen vinden.

Bonny

Ik zal eens kijken of we Drentse hapjes mee ga nemen. :J
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Hemertje

Doen wij wat Brabantse lekkernijen

pjottum

Is dit dan als onderdeel van het grote klapweekend?

Alex

Yup.
Maar je weet het niks verplicht.

We gaan bij iemand voor de vouwwagen zitten en iedereen is welkom.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Tim_V

Wij zijn druk aan het bedenken wat we mee kunnen nemen!
Zeker met competitie uit Brabant!  :X

Hemertje

Citaat van: Tim_V op mei 15, 2025, 08:40:46 PMWij zijn druk aan het bedenken wat we mee kunnen nemen!
Zeker met competitie uit Brabant!  :X

alles wat uit Brabant is goed, geen competitie, maar aanvulling  :#

Bonny

En alles wat uit Drenthe komt is ook goed  :J
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Tim_V

Wij nemen een (naar eigen mening heel erg lekkere) Geldropse Brokkelkaas mee met een (iets minder lokale) wijn

Van_looney

We staan weer op hetzelfde plekje als vorig jaar, dus woensdag de overbuurman vragen of we zijn vuurschaal weer mogen lenen. Van de camping mogen we vuur maken, er wordt regen verwacht de aankomende dagen.

Mocht het veranderen, dan laat ik het weten.

Alex

Hemertje

Citaat van: Tim_V op mei 20, 2025, 09:54:01 PMWij nemen een (naar eigen mening heel erg lekkere) Geldropse Brokkelkaas mee met een (iets minder lokale) wijn

Ik woon een paar km van je af maar heb er nog nooit van gehoord, ik laat me verrassen:)

ottermobiel

Wat leuk dat iedereen wat meeneemt.
Heb begrepen dat er vuur is, is dit met schoon hout.
Want dan neem ik een ENGELTJE TE PAARD mee dit moet je namelijk op warmen/roosteren boven vuur voor dat je kan eten.
Het is erg lekker en komt bij ons uit de streek. En wil jullie er graag laten proeven.