(instructie) Gebruikershandleiding Cabanon (verschillende types)

Gestart door Paulus, juli 16, 2010, 04:42:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Paulus

Hoi

vandaag heb ik het 'vage' boekje gescand wat wij hebben gekregen bij onze aankoop. Aangezien het 36 gescande paginas zijn zal ik het in een aantal berichten posten.  Hier alvast de voorkant en de inhoudsopgave.

Groeten

Paulus

Paulus

Hier is de opzetinstructie in het engels. De franse versie heb ik maar achterwege gelaten.  ;)

Paulus

In dit bericht zitten tekeningen van de frames van verschillende wagens en voortenten.

Paulus

Dit is het algemene opzetscenario voor wagens en voortenten van het 'vierkante type'.

Paulus

En de laatste uit de reeks. Dit beschrijft de opzet van onze tunnelwagen, de Stratos (en ook de Neptune).

Ik hoop dat jullie wat aan dit boekje hebben. In elk geval is het een lijvig naslagwerk.

Groetjes,

Paulus

Alex

Dank je wel voor je inzet.
Uit ervaring weet ik dat er veel naar zulke dingen word gezocht op het internet.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

elco

Er is trouwens sinds kort door De Wit een nieuwe opzet intructie voor de tunnelvouwwagens gemaakt. zal m eens zsm inschannen. is echt n stuk duidelijker als de oude.

biccie

tja, die foto reportage is al een geweldige, ben benieuwd dus naar je nieuwe opzetinstructies.
deze bovenstaande is inderdaad erg mager en onduidelijk..

familie klapkar

Altijd handig als je een 2de hands klapkar hebt zonder instructies  WW

bonnie101

Hartelijk dank, dit maakt het opzetten van onze 2e hands cabanon hopelijk wat eenvoudiger.
Zijn er ook instructies voor het weer opvouwen/ inklappen beschikbaar?
Daar zie ik eigenlijk nog het meest tegenop.

muis