reactie cocoon met kyte keuken

Gestart door jcfvanhalteren, augustus 12, 2011, 08:16:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

jcfvanhalteren

beste olaf,

zijn de afmetingen van je cocoon met kyte keuken tenttrailer net zo groot als die van de kyte, of heb je de afmetingen van een cocoon

Rob Moerkerken

Nee, is kleiner met name smaller
gr. Rob

Kooikertje

Ivm de aanschaf van deze tenttrailer hebben wij laatst de maten bij Holtkamer opgevraagd:
de totale lengte van de wagen is 4.30 m en de breedte 1.85 m.

De maten van de Kyte weet ik zo niet, maar de Cocoon trailer is kleiner, zeker ook korter!

michielw

Citaat van: Kooikertje op augustus 14, 2011, 10:12:47 PM
Ivm de aanschaf van deze tenttrailer hebben wij laatst de maten bij Holtkamer opgevraagd:
de totale lengte van de wagen is 4.30 m en de breedte 1.85 m.

De maten van de Kyte weet ik zo niet, maar de Cocoon trailer is kleiner, zeker ook korter!

Nou, volgens mij zijn dit ook wel de maten van de Kyte. De breedte is iig 1.85m, die heb ik zelf opgemeten.

En de lengte van de totale wagen, dus inclusief dissel, is waarschijnlijk ook hetzelfde. De wagenbak van de Kyte is alleen een stukje langer omdat deze voor en achter het bed nog ruimte heeft. Dat levert dus wel een kortere dissel op (je kan er ook niet dezelfde disselbak als op een Cocoon op kwijt), maar voor de totale lengte maakt het niet uit.

leeuw

De breedte is dan wel van buitenkant spatbord tot buitenkant. De wagen bak zelf is namelijk maar ongeveer 1,50 m ( bed zelf is namelijk 1,45)

mars

breedte (max.) is idd zo rond die 1,85m.
De lengte, mij verteld bij HK, zou 4,10 meter zijn.