Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: aart kok livingstone met 3 kids  (gelezen 10714 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.978
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #15 Gepost op: februari 04, 2013, 07:13:44 pm »

Gefeliciteerd met de aankoop.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter

Richard

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #16 Gepost op: februari 04, 2013, 07:29:02 pm »

Veel plezier met de Livingstone....
Nu nog komen showen op het klapweekend...bijna een must zou ik zeggen :#

greetzz Richard
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #17 Gepost op: februari 04, 2013, 08:23:56 pm »

gefeliciteerd. Eigenlijk wist je dus al dat je hem aan ging schaffen toen je dit topic starte :)
Gelogd
live life outdoors

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #18 Gepost op: februari 04, 2013, 08:32:51 pm »

Wij hebben inmiddels de Livingstone aangeschaft dit weekend.    :#
Gefeliciteerd!!!! Dat is volgens mij natuurlijk de allerallerbeste keuze. :# Als jullie je inschrijven voor het voorjaarsweekend is er een ongekende Livingstone vertegenwoordiging. :J
Gelogd

tituslivius

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #19 Gepost op: februari 05, 2013, 09:36:33 pm »

Dank voor de uitnodiging. Maar in principe wordt de livingstone eind mei opgeleverd....helaas.....

We kunnen niet wachten om te gaan kamperen.

Ik ben nog op zoek naar tips voor het "gat" van de koelkast in de keuken. Wij hadden al een koelkast aangeschaft, die aan al onze wensen voldoet. Helaas is die koelkast niet in te bouwen vanwege het formaat. Het is ook niet mogelijk om een keukenblad te krijgen zonder "gat". De medewerkster bij Aart Kok gaat kijken wat de mogelijkheden zijn om een kraantje en wasbak in te bouwen, maar ik heb zelf al een gekeken dat gat is echt groot. En ik heb nog geen wasbak gezien dat daar mooi inpast. Hebben jullie ideeën?
Gelogd

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 814
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #20 Gepost op: februari 05, 2013, 10:28:40 pm »

Zeker, gewoon het gat gebruiken waarvoor het bedoeld is! En een koelkastje kopen die er in past. Wij hadden voorheen een grotere (40 liter) compressorkoelkast, maar hebben deze toch ingeruild voor een wat kleinere (30 liter) absorptie koelkast die in de keuken past.

Verder is onze ervaring dat je wel wat gewicht aan de achterkant nodig hebt om niet te veel kogeldruk te krijgen. De kogeldruk is bij ons ook hoger omdat we twee fietsen op de dissel hebben staan.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #21 Gepost op: mei 12, 2013, 09:39:45 am »

Misschien heb je wat aan deze site: http://www.koelbox4you.nl/Home.html. Echt stapels met koelboxen  :P dus er moet wel wat tussen staan dat past. Ik heb geen ervaring met de webwinkel want wij kijken het nog een jaar aan. Onze standaard Dometic uit de Kavango bevalt niet echt omdat het koelvermogen bij warm weer niet bijzonder is en ik heb een hekel aan lauw  bier.

Trouwens vreemd dat men geen blad zonder gat kan leveren. Wellicht kunnen ze wel vertellen wie de leverancier van het blad is en kan je via hen een versie zonder gat krijgen. Als de een niet behulpzaam is, dan gaan we naar de ander! En anders zelf het keukenblad vervangen voor een versie zonder gat, het is immers maar hout.

Mocht Aart Kok nou geen wasbak kunnen leveren en je wilt er wel eentje monteren dan kan je nog kijken op de website van kampeerdump. Zij hebben een flink aantal wasbakken in diverse afmetingen, wellicht zit er 1 tussen die past. http://www.kampeerdump.nl/catalogsearch/result/?q=wasbak&x=0&y=0
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #22 Gepost op: mei 12, 2013, 01:59:20 pm »

Misschien heb je wat aan deze site: http://www.koelbox4you.nl/Home.html.Als de een niet behulpzaam is, dan gaan we naar de ander! En anders zelf het keukenblad vervangen voor een versie zonder gat, het is immers maar hout.
Het is (na de problemen die kennelijk ontstonden met beukenhout) een eikenhouten blad. Het probleem zit ook niet zozeer in een niet al te dik eikenhouten blad (dat bij b.v. Nijhoff in Baarn gewoon los te krijgen is) maar in het uit- en inbouwen, dat minder eenvoudig schijnt te zijn dan het in eerste aanleg lijkt. Wel voor inbouwen heel goed, meerdere keren in-oliën zodat het tot vrij diep verzadigd is.
Gelogd

MJB

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #23 Gepost op: mei 12, 2013, 02:39:43 pm »

Bij een houten blad kan je natuurlijk een houten passtuk maken, kwestie van net zolang schuren tot het netjes past.

Gefeliciteerd met de Livingstone, wij hebben die River Camp uitvoering dit weekeinde voor het eerst gebruikt.
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 433
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Kyte 2022
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #24 Gepost op: mei 12, 2013, 02:51:09 pm »

Citaat van: KenJo link=topic=11089.msg145472#msg145472 datte=1368344385
Misschien heb je wat aan deze site: http://www.koelbox4you.nl/Home.html. Echt stapels met koelboxen  :P dus er moet wel wat tussen staan dat past. Ik heb geen ervaring met de webwinkel want wij kijken het nog een jaar aan. Onze standaard Dometic uit de Kavango bevalt niet echt omdat het koelvermogen bij warm weer niet bijzonder is en ik heb een hekel aan lauw  bier.
Ik neem aan dat dit algemeen bekend is,  maar wellicht ten overvloede, ik richt altijd een kleine ventilator op het rooster van de koelbox.  Hoe het heet ook is,  de koelbox werkt dan altijd perfect!
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2013, 08:09:31 pm door WimS »
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #25 Gepost op: mei 12, 2013, 05:06:42 pm »

Wat ook altijd nog kan is het inbouwen van een scharnierende klep waaronder je dan van alles aan proviand kwijt kunt. In dat geval moet je wel de lade dicht maken. De andere oplossing is het blad precies recht uitzagen of -frezen en een recht passtuk maken waarna je de grote la kunt vervangen door een la met 2 draadmanden zodat het kastje een beetje wat krijgt van een apothekerskast, geschikt voor allerhande zaken (piepers, uien etc.).
Gelogd

tituslivius

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #26 Gepost op: mei 12, 2013, 07:45:11 pm »

@Frankie:

Wij hebben inderdaad gekozen voor een oplossing als proviand kast. Bovenop hebben we een snijplank op maat laten maken. De proviand kast maken we inderdaad dmv draadmanden, maar we laten het nu zoals het is. We vullen de kast van boven. We zijn nog aan het kijken welke manden zo goed mogelijk passen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal