Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: aart kok livingstone met 3 kids  (gelezen 10711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vlindertje

  • Gast
aart kok livingstone met 3 kids
« Gepost op: januari 27, 2013, 09:42:43 pm »

Ik ben benieuwd of ik 3 kinderen kwijt kan in de aart kok livingstone. In het achtertentje passen er 2 denk ik (1.60m diep, matjes zijn 60 cm breed). Bestaat er ook nog een soort binnententje?
En kan je het achtertentje bij het inklappen eraan laten zitten (als je ook het kuipgrondzeil wilt laten zitten?)
Gelogd

muis

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2013, 10:13:09 pm »

Op de site van Aart Kok geven ze aan dat het een 2 - 5 persoons wagen is. http://www.aartkok.nl/tenttrailers/de-naakte-feiten#livingstone

Ik dacht dat Aart Kok van die kleine slaaptentjes had om in de voortent te hangen maar kan ze niet zo snel vinden.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2013, 10:35:32 pm »

Ik heb weliswaar geen kinderen, maar ik denk dat als ik er 3 gehad zou hebben, ik -afhankelijk van hun leeftijd- geen Livingstone gekocht zou hebben. Tenzij je tevoren weet dat je de Livingstone -zodra die kinderen wat groter zijn- gaat ruilen voor iets groters.

Ik weet niet of er een binnententje  voor de wagentent is. Maar eerlijk gezegd weet ik niet eens of het achtertentje wel een binnentent heeft. :#

Of je het achtertentje mee kunt inklappen waag ik te betwijfelen. Daar zullen ze bij Aart Kok zelf een uitspraak over kunnen doen. Maar als ze zeggen dat het kan, zou ik beslist adviseren om ter plekke te vragen of ze dat dan even kunnen demonstreren.
Opklappen met het grondzeil eraan betekent sowieso dat je niet meer zonder uitklappen bij je bagage kan.

Persoonlijk zou ik met 3 kinderen eerder een van de andere Aart Kok tenttrailers nemen zoals de Kavango.

Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2013, 07:56:41 am »

Wij hebben 3 kinderen en de livingstone! Onze oudste (11) slaapt in zijn eigen tentje en de andere in de slaaptent. Deze heeft inderdaad geen binnentent. Met onvoorspelbaar weer slapen de kids alle 3 in de vouwwagen. 2 in de slaaptent en de andere meteen links als je binnenkomt of direct naast de slaaptent.
En de laatste nacht of bij een korte stop slapen ze alle 3 in de binnentent. Dan hebben we nog een beetje loopruimte over en zelfs plek voor de wc :H

Ik zou zeker geen grotere wagen kopen, maar wij vertoeven in de zomer op relatief zeker weer en dus niet veel regen. Bij slecht weer liggen we vaak op bed te lezen of zitten we onder de dichtgemaakte luifel.

Vergis je niet in hoe snel kinderen in een eigen tentje slapen.

Wij hebben overigens een tent gehad met een erg grote binnenruimte (havik 460 van bax) en gebruikte de binnenruimte alleen als opslag, daarom nu gekozen voor minder ruimte. En dan doel ik op ruimte met kuip :>
Het blijft natuurlijk allemaal heel persoonlijk, ieder heeft zijn eigen wensen en manier van kamperen.

Je vraag over wat onder het luchtbed, wij leggen er niets onder, maar leggen bij koud weer een fleecedeken in de slaapzak, waar je je dan heerlijk in kunt rollen, bij ons geen geklaag over de kou!

Hebben jullie al gekocht??
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #4 Gepost op: januari 28, 2013, 09:15:49 am »

Ja, met één kind in een eigen tent is natuurlijk een beetje vals spelen als het gaat om de werkelijke  capaciteit van de Livingstone zelf. :#

Ik zag overigens dat er op marktplaats inmiddels een Livingstone 2011 aangeboden wordt: http://link.marktplaats.nl/636363013 Voor de TS wellicht een idee.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #5 Gepost op: januari 28, 2013, 08:01:20 pm »

Ja, met één kind in een eigen tent is natuurlijk een beetje vals spelen als het gaat om de werkelijke  capaciteit van de Livingstone zelf. :#

Ik zag overigens dat er op marktplaats inmiddels een Livingstone 2011 aangeboden wordt: http://link.marktplaats.nl/636363013 Voor de TS wellicht een idee.

Is al gereserveerd....
Gelogd

DoctorLivingstone

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone Game Drive 2011
  • Klapper in opleiding
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #6 Gepost op: januari 31, 2013, 11:56:58 pm »

Volgens mij is er wel een binnententje voor de achtertent te verkrijgen. Op het kuipzeil zitten ook bevestigingspunten.  Alleen de bevestiging van het binnententje was flut en je leverde daardoor veel effectieve binnenruimte in.
Twee kinderen met tassen in de achtertent is geen probleem. In de binnentent kan ook geslapen worden maar daar moet je voor kiezen.
Gelogd

tituslivius

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #7 Gepost op: februari 01, 2013, 01:17:38 pm »

Volgens mij is er wel een binnententje voor de achtertent te verkrijgen. Op het kuipzeil zitten ook bevestigingspunten.  Alleen de bevestiging van het binnententje was flut en je leverde daardoor veel effectieve binnenruimte in.
Twee kinderen met tassen in de achtertent is geen probleem. In de binnentent kan ook geslapen worden maar daar moet je voor kiezen.

Wij overwegen ook om een livingstone aan te schaffen met achtertent voor twee kinderen. Toen we gingen kijken bij de Wit zagen we dat het achtertent niet helemaal ingeritst kan worden waardoor beestjes (muggen) naar binnen kunnen vliegen. Klopt dat of hebben wij dat verkeerd gezien? Zo ja, is de binnentent dan niet handig om te hebben?
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #8 Gepost op: februari 01, 2013, 02:19:19 pm »

Het klopt dat je, vanuit binnen naar de slaaptent toekijkend, rechtsonder niet alles helemaal dicht kunt risten. Dat is volgens mij de enige plek.
Wij hebben er geen problemen mee gehad en dan bedoel ik de kids WW
Gelogd

tituslivius

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #9 Gepost op: februari 01, 2013, 06:01:43 pm »

Het klopt dat je, vanuit binnen naar de slaaptent toekijkend, rechtsonder niet alles helemaal dicht kunt risten. Dat is volgens mij de enige plek.
Wij hebben er geen problemen mee gehad en dan bedoel ik de kids WW

Ok dank, hebben de kinderen dan ook geen last gehad van wind dan?
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #10 Gepost op: februari 01, 2013, 06:38:52 pm »

Ok dank, hebben de kinderen dan ook geen last gehad van wind dan?

Niet echt, je kunt het best goed "dichtduwen
We hebben ook niet echt veel wind gehad, wel in het voorjaar gekampeerd en dan zijn de nachten nog best koud, maar dat heeft geen probleem gegeven.
Gelogd

tituslivius

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #11 Gepost op: februari 01, 2013, 08:46:16 pm »

Niet echt, je kunt het best goed "dichtduwen
We hebben ook niet echt veel wind gehad, wel in het voorjaar gekampeerd en dan zijn de nachten nog best koud, maar dat heeft geen probleem gegeven.

Klinkt goed. We raken steeds meer overtuigd!!  :>
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #12 Gepost op: februari 02, 2013, 10:47:20 pm »

Het klopt dat je, vanuit binnen naar de slaaptent toekijkend, rechtsonder niet alles helemaal dicht kunt risten. Dat is volgens mij de enige plek.
Ik heb die hoek vanmiddag bij Bravo even bekeken en had het idee dat dat nog wel meeviel. Kan het zijn dat dat verbeterd is door middel van het driehoekje tentdoek wat hier zit of zat dat er altijd al?
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone
Re: Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #13 Gepost op: februari 03, 2013, 08:29:33 am »

Ik heb die hoek vanmiddag bij Bravo even bekeken en had het idee dat dat nog wel meeviel. Kan het zijn dat dat verbeterd is door middel van het driehoekje tentdoek wat hier zit of zat dat er altijd al?

Bij ons zit het driehoekje er ook. Denk dat het er altijd gezeten heeft, maar weet dat niet zeker.
Gelogd

tituslivius

  • Gast
Re: aart kok livingstone met 3 kids
« Reactie #14 Gepost op: februari 04, 2013, 07:04:31 pm »

Wij hebben inmiddels de Livingstone aangeschaft dit weekend.    :#

Bij Aart Kok in Heemstede hadden ze de achtertent zo opgezet dat het "gaatje" rechtsonderin helemaal dicht was. Wat ik ook niet wist is dat de achtertent ook bij de deur vast te ritsen is.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal