Custom electro in je klapdoos

Gestart door mischa72, augustus 09, 2012, 11:04:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

nikkel1964

Citaat van: KenJo op juni 05, 2013, 10:16:55 AM
... dus dat worden vaste led strip. Maar hoe en wat weet ik nog niet.

Tip: wij hebben een kleine accu van 12V in de keuken geplaatst. En LED-strips van de Ikea, die werken ook op 12V. Zo heb je ook licht (bij ons in de keuken, in jouw geval in de wagenbak) als je eens ergens geen stroom hebt. Die strips kosten iets van een tientje. Heb je w?l stroom dan branden de strips via de omvormer.

KenJo

Daar zat ik inderdaad aan te denken... misschien ook nog met zonnepaneeltjes dat had ik ook ergens op het forum gelezen.

Het "vervelende" is dat wij 2 opbergbakken hebben die niet doorlopen tot achterin de wagen. De bedrading om beide bakken van licht te voorzien zou dan dus of door de vloer moeten gaan (gat boren) of bij de ingang over moeten steken of ik moet beide bakken van een accu gaan voorzien. Geen van allen is echt een optie, dus vandaar "hoe en wat weet ik nog niet". Het keukenblok wil ik demontabel houden, dus daar een accu in plaatsen is geen optie.
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

olaf

Als lamp heb ik een magneet spot voor in de bermkeuken.
The need for the many outweigh the needs of the few

Theu

Citaat van: KenJo op juni 05, 2013, 10:16:55 AM
Verlichting wil ik nog wel hebben in de opbergbakken onder het bed, want we moeten de klep openhouden en een zaklamp vast houden en dan heb je geen handjes meer over om wat te pakken  :? We hadden plak-ledlampen op batterij onder de deksels geplakt maar dat beviel niet dus dat worden vaste led strip. Maar hoe en wat weet ik nog niet.

Misschien is dit dan een oplossing. Dan kan je gewoon je zaklamp vast houden. :**

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?action=post;topic=10209.15;last_msg=148957

Theu

Oe, ik zie dat jij al eens op dat topic had gereageerd.