High Tech overdak

Gestart door Yella, april 27, 2014, 07:01:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yella

Kontakten zijn inmiddels gelegd voor een overdak. Het wachten is nu op wanneer de Cocoon binnenkort uit de stalling wordt gehaald.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

Zo, het overdak is binnen. Ziet er inderdaad ongebruikt uit. Compleet met een heel leger aan haringen en scheerlijnen. Dat was wel weer ff slikken. Maar vooruit, is alleen voor als het echt nodig is en als we langer blijven staan.

Muilwijk

Fijn dat alles gelukt is.
Ik hoorde inderdaad dat ze de wagen op een zonnige dag opgezet hadden en zelf het ding ook eens uitgevouwen hadden.
En aan de hand daarvan een boel haringen en scheerlijnen erbij gedaan hadden, zelf hadden ze ook niet zoveel 'oogjes' verwacht.
Ik geloof dat er 19 bevestigingspunten aan zaten...

Yella

Citaat van: Muilwijk op juni 05, 2014, 12:42:17 PM
Fijn dat alles gelukt is.
Ik hoorde inderdaad dat ze de wagen op een zonnige dag opgezet hadden en zelf het ding ook eens uitgevouwen hadden.
En aan de hand daarvan een boel haringen en scheerlijnen erbij gedaan hadden, zelf hadden ze ook niet zoveel 'oogjes' verwacht.
Ik geloof dat er 19 bevestigingspunten aan zaten...
Inderdaad, 20 haringen en scheerlijnen. Maar gaat helemaal goed komen. Denk ook niet dat alles vast moet, maar we zullen het ontdekken. Bedankt nog voor de bemiddeling.

Yella

En sinds vandaag een opberghoes gemaakt voor het overdak. Haringen en scheerlijnen passen er ook bij in. Gemaakt van HK Feluka stof.