Haba schroefharingen

Gestart door Klapkuikuh, juli 01, 2018, 02:31:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stiebe

Net terug van 3 weekjes Frankrijk. Totaal 4 campings bezocht. Dus 4x ca. 50 haringen erin en eruit. Voor vertrek  3 doosjes Haba haringen aangeschaft. Ik heb ze gebruikt voor vouwwagen, tarp, scheerlijnen en bijzettentjes. Ik ben er enorm enthousiast over! Spijt dat ik ze niet eerder heb aangeschaft. De grond was kurkdroog en keihard. Oa. aan een rotskust. Geen enkel probleem om ze erin te schroeven.
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

sammyvannorel

Hier ook een erg gelukkige gebruiker, ik kom met twee doosjes net iets te kort, dus heb er wat van de slag haringen gebruikt, de helft was krom (van de 10 gebruikte...) terwijl de schroefharingen er netjes in en uit gingen. En alle buurmannen maar kijken, wat komt die vent met zijn Metabo doen  :H Maar aan het einde toen kwam een buurman toch effe vragen waar je die dingen koopt  :H (Locatie Voorthuizen: gras erg makkelijk, Locatie Meer van Annecy: stenen echt een aanrader)
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

RDDR

Na elke vakantie een setje van die kunstof schroefharingen 'verbruikt' te hebben, nu ook die Haba dingen aangeschaft, gezien de positieve ervaringen hier. Ik heb genoeg met 1 setje

RM2015

Wij tweede jaar met houtdraadbouten... bevalt uitstekend.

stieven.struyf

Ik ben ook fan van die haba's, maar momenteel staan we op zachte, zanderige grond en daarvoor blijken ze toch onvoldoende.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk