Trekhaakkogel Invetten

Gestart door kansberg, september 15, 2011, 10:24:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

stkl

Ik ben helemaal voor vet maar mijn afneembare trekhaak hou ik "droog".
De passing is zo nauw niet dat het zonder smeer niet zou draaien en van een klein beetje corrosie word ik niet benauwd.
Van vette vegen op m'n broek, handen en daarna misschien op het doek word ik dan weer wel saggerijnig  ;)

peter123456

oplossing tegen vetvlekken  is slagroomspuitbusdop bewaren, passen perfect! :k
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Yella

Citaat van: peter123456 op december 17, 2011, 06:50:47 PM
oplossing tegen vetvlekken  is slagroomspuitbusdop bewaren, passen perfect! :k
Netter is om een goede dop te kopen. Maar doppen zijn niet altijd de oplossing tegen vlekken. Juist als je op bestemming bent en gaat klappen vergeet je de dop op de knobbel te doen. En juist dan loop je tegen de trekhaak. Overkomt mij ook altijd omdat je druk met alles bezig bent. Ondanks dat de dop op een plek ligt waar ik deze zo kan pakken. En als er geen vet op zit, dan zit er wel roest op, wat ook slecht uit je kleding gaat. Die slagroom dop gaat op den duur stuk, kan niet tegen UV.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

peter123456

welke dop je ok hebt, vergeten gebeurt altijd...........
zelf hebben wij als bijna 30 jaar ervaring en ook ons.................... :( ::) :# :# :#
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

walter

als je dan die dop vergeet,koop er dan eentje met een draadje en een estra ring eraan, blijft die altijd aan je trekhaak en kan je hem erop zetten meteen na het afkoppelen  ;x

spikehome

Citaat van: Walter op december 18, 2011, 11:33:59 AM
als je dan die dop vergeet,koop er dan eentje met een draadje en een estra ring eraan, blijft die altijd aan je trekhaak en kan je hem erop zetten meteen na het afkoppelen  ;x
idd dat is dan handig.
Heb ook afneembare trekhaak.
Met vet erop dop gooi ik in de kofferbak gelijk nog nooit kwijt geweest ook.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk