Roadmaster runner S op het oog

Gestart door missmats, januari 26, 2016, 08:47:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Citaat van: missmats op januari 29, 2016, 07:16:23 AM
Het doek van deze vouwwagen is onlangs wel geïmpregneerd.. Kan dat dan kwaad? Omdat je aangeeft dat het niet hoeft...
Ik zal nog even contact opnemen met de vraag of het eigendomsbewijs er bij zit...
Ik zou Ad eens bellen over het doek. ik verwacht dat jou bouwjaar wel eco doek heeft.

Op de vraag het doek te impregneren is antwoord van Ad altijd: dat het doek zijn waterdichtheid niet kan verliezen tenzij je er met oliehoudende producten op het bent geweest. Bijvoorbeeld zeep of bellenblaas.

Als jij het serie nummer (staat op de uitvalpoot aan de voorkant van de bestuurderszijde) naar Ad mailt kan hij jou vertellen waar en wanneer de wagen geleverd is en welk doek er op zit.

Als je een eigendomsbewijs wil hebben zul de deze zelf via Ad moeten regelen.
Ik weet niet of het een probleem is als je die niet hebt.
Mij is verteld dat je bij een (grens) controle moet kunnen aan tonen dat de vouwwagen wel van jou is en je die niet stiekem invoert.
Maar ja dan zul je van alles bewijzen mee moeten hebben.  :P Foto camera's, telefoon e.d.
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo gecontroleerd is, al die mensen die met hun 2e, 3e, 7e hands lekker naar het buitenland gaan. Dat loopt wel los en ik zou me daar niet zo druk over maken.

herrwillem

Citaat van: muis op januari 29, 2016, 11:10:29 PM
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo gecontroleerd is, al die mensen die met hun 2e, 3e, 7e hands lekker naar het buitenland gaan. Dat loopt wel los en ik zou me daar niet zo druk over maken.

8) 8) 8) 8) 8) 8)
Voor alles is een oplossing...
Officiële sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

missmats

Top! Komt dat wel goed! Het enige waar we ons wat zorgen over maken is de impregnatie.. Ad zegt dat we het nat moeten maken om te testen.. Ze zien ons aankomen... ;)

PenH

Citaat van: missmats op januari 30, 2016, 08:35:40 AM
Top! Komt dat wel goed! Het enige waar we ons wat zorgen over maken is de impregnatie.. Ad zegt dat we het nat moeten maken om te testen.. Ze zien ons aankomen... ;)
Het is buiten anders nat genoeg voor een goede test... Bah wat een (...) weer vandaag.

missmats

Ja.. maar dat moet hij ook weer drogen.. ;)

KenJo

In de Nederlandse wetgeving bestaat er geen artikel waarin bepaald wordt dat je een eigendomsbewijs moet overhandigen van welk voorwerp dan ook. Indien je iets onder je hebt (zoals dat genoemd wordt) heb je het in beheer en moet je er goed voor zorgen. Immers je kan "een goed" lenen, huren, leasen of tijdelijk in beheer hebben (overbrengen) en als eigendom hebben.

Dus dat een eigendoms bezit overhandigd moet worden is onzin. Als ze een aankoop bewijs (bonnetje) hebben is dat leuk, maar als de prijs normaal is en die niet ongewoon laag is, ben jij ter goeder trouw en zodra je geld overgedragen hebt aan de eigenaar is het eigendom overgedragen. Dan ben jij dus de nieuwe eigenaar. Punt  I:
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

missmats

We hebben hem bekeken en gekocht. Ziet er keurig uit. Bedankt voor jullie tips!

olaf

Citaat van: missmats op februari 01, 2016, 09:25:33 PM
We hebben hem bekeken en gekocht. Ziet er keurig uit. Bedankt voor jullie tips!

Mooi dat we hebben kunnen helpen.

Kom je de vouwwagen nog laten zien tijdens ons jubileum voorjaarsklapweekend.

Daar is alle kennis en ervaring aanwezig.

iig proficiat met jullie aanwinst en veel kampeer plezier.
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Veel plezier ermee,  mocht je nog vragen hebben of tips hebben voor anderen horen we ze graag  :J

martijn82

Veel plezier er mee. Zijn er achteraf nog vragen stel ze gerust