Let op voor Luik!

Gestart door eriktiel, juli 05, 2016, 02:13:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

mar-ine

Er zitten, denk ik, veel leaserijders bij de doorrijders. Zo lang mogelijk in Nl blijven en de tank nog even volgooien. Dan moet je bijna wel langs Luik.:-)

coleman - cheyenne

ejpwg

Wij zijn afgelopen maandag langs deze route gereden
en ik heb GEEN hinder ondervonden
wij gaan daar dan ook wel linksaf richting Vervier, dus hebben geen last van de afrit naar rechts, maar er was geen extra verkeer wat nu naar links MOEST en verder op moest omkeren

En ik ben een lease rijder, maar ik rijd deze route alleen omdat ik het prettiger vind dan Antwerpen - Brussel en dan naar Luxemburg
Niet omdat ik dan nog kan tanken in NL, maar ik kan dan ook wel met de tankpas van de zaak tanken in het buitenland  :J

DrLivingstone

Beetje de boef uitgehangen: zowel heen als terug keurig door Luik. Lekker rustig en geen problemen gehad :-)

Koenta_kinte

Wij kozen voor Heerlen - Aken - Verviers en dan binnendoor via Theux naar de e25. En ik doe het nooit meer. Helling van 10% en dwars door een dorpje. Het bespaarde volgens tomtom 9 minuten maar die had ik graag langer gereden.

boswachter

zowel heen als terug probleemloos, vanaf venlo naar Aken, dan richting luik en net voor luik naar het zuiden (malmedy Luxemburg) probleemloos, was heerlijk rustig op de weg

cewi

Citaat van: DrLivingstone op augustus 05, 2016, 06:30:47 PM
Beetje de boef uitgehangen: zowel heen als terug keurig door Luik. Lekker rustig en geen problemen gehad :-)

+1  :)

spikehome

van trigano naar holtkampers naar een shelter

G.Suelmann

Live today to create a memory for tomorrow...